Alla kommentarer avEddydasilva

Dead Silence2012-12-25
Bra skräckfilm. Bra slut och allmänt bra skräck faktiskt.

Grannpatrullen2012-12-25
haha! underhållande och rolig film. Kanske inte de bästa ja sett men skön tidsfördriv och underhållande.

World Trade Center2012-12-25
Börjar bra. Senare under filmen GÄSP!! seriöst!

Ted2012-12-25
Skön och underhållande film. Förväntade mig faktiskt lite mer av filmen efter ha hört alla efteråt va de sa om filmen. Den var inte dålig utan okej och underhållande.

Sinister2012-12-25
älskar denna sorts av skräckfilm. Bra scener och och klart en av de bättre skräckfilmer jag har sätt. När ja såg producenten från paranormal activity och indisoius hade gjort denna var det inget tvek på att se den. Jag blev inte besviken kan ja lugnt säga. Bra film!

Desperately Seeking Santa2012-12-25
Helt okej julfilm. Tycker den är godkänd från min sida och lite små mysig.

House Broken2012-09-05
Underhållande ibland faktiskt men inte mycket. Okej film men får ingen 3a här. lite ++ för peggy är så milf haha! (Katey Sagal)

The Raid - Uppgörelsen2012-09-05
Herregud vilken film!! Gillar det han säger! Grym jävla HK-action! Snyggt plåtad, extremt nice tempo, helt ok manus för att vara en fighting-film.. vilket det är @poxicoe.. det är en film. Klart det är överdrivet mycket stryk de kan ta men det är ju exakt det som är det fina med film.. inte klagar man på andra extrema jämförelser i andra filmgenres.. jag gillar den skarpt!

Recoil2012-09-04
Tycker den klart förtjänar mer en en 2a Gillar Trejo faktiskt Kaxxig latino speciellt när man träffat han på riktigt och ser han i filmerna. Sevärd film och helt okej faktiskt. Diggar Austin med faktiskt.

Knockout2012-09-04
Gillar steve Austin i några av hans filmer men denna var inte riktigt en av mina favoriter.

Safe2012-09-04
Spännande och underhållande med riktigt mycket action. Absolut sevärd film om man är sugen på lite action!

Freelancers2012-09-04
Helt okej men får ingen 3a av mig Skönt med lite vardags action när de inte finns något att göra.

Get the Gringo2012-09-04
Hade inga större förväntningar för denna film men den överasskade mig. Klart mycket bättre en ja trodde Mel Gibson är bra i filmen!

Clash of the Titans2012-08-21
Filmen är inte värdelös tycker jag den är okej även om allt var riktigt data gjort så tycker jag endå det var helt okej tyckte den va bra på sitt sätt i okej skala om man säger så. I några scener när de säger saker tycker jag det är riktigt kassa citat haha!

The Amazing Spider-Man2012-08-21
Helt underbar asså Lizard hur de slåss effekterna och speciellt på bio i 3D wow asså riktigt glad att jag såg denna film på bio riktigt bra. Skulle inte vilja säga att den är bättre en de andra men en bra film är de absolut men tycker de andra är bra på sina sätt om man säger så. Kan inte säga bara för ja såg denna så är de andra värdelösa,

The Hunger Games2012-08-21
Helt värdelös tråkig wannabe battle royal asså en ren skit film blev så sjukt irriterad att ja ens såg denna film. Fattar inte hur den kan ha så högt betyg asså blir arg bara ja tänker på denna film asså.

The Avengers2012-07-25
Makalös! Skämt scenerna blir lite för mycket bara faktiskt.

Iron Man 22012-07-25
Hade högre förväntningar.

De tre dårfinkarna2012-07-25
Några scener var roliga och Sofia Vergara wow asså<3 men inte mer.

Piranha 3DD2012-07-16
Zifern sa de: Då kan man nog kalla mig lättroad med eftersom jag fann inte alls filmen tråkig, utan jag älskar dessa sorts B-filmer. Jag tyckte den var charmig, småkul och klart underhållande för stunden. Ving Rhames var klart rolig men scenen med Hasselhoff när han springer i slowmotion fick mig fan att skratta. Den är självklart inte alls i samma nivå som Piranha remaken men ändå en rolig och underhållande film som fungerade perfekt att fördriva tiden med.

X-Men 22012-07-16
Klart den bästa tycker jag! snygg effekter fightscener och allt är riktigt bra gjort. Får se lite olika som man känner igen från den tecknande bra och klart en otoroligt sevärd film.

X-Men2012-07-16
Bra superhjälte fillm klart bland de bättre superhjälte filme om inte bland dom top bästa måste ja nog säga att det är. Spännande actionfylld bra gjord.

Paranormal Activity 32012-07-16
Ett sådär avslut på filmen bättre en 2an och va ska man säga skräm effekterna var bra tyckte jag hur kamera vinklarna och hur filmen försöktes skrämma tyckte jag dom lyckades bra med denna film.

Flugan2012-07-16
Fantastisk film riktigt spännande och fantastiskt välgjord, Denna film förvånade mig riktigt mycket att den var så otrolig välgjord för att va från 86. Stark 4a!

Baksmällan2012-07-11
Bättre än 2an för det var något nytt och underhållande. Känndes bara som de ville dra ut på de när 2an kom.

Baksmällan del II2012-07-11
Filmen var bra och rolig, dock gillar jag mer 1an om jag ska vara ärlig.

Bridesmaids2012-07-11
Godkänd och underhållande haha! Roligt att alla är kvinnliga komiker bjuder på det lite extra tycker jag!

Supersugen2012-07-11
MClovin!! skådespelarna poliserna är sjukt underhållande i filmen. Minns att jag såg den på bio och där var det ett bra tryck och riktigt underhållande film!

På smällen2012-07-11
Godkänd film men ingen film som jag kommer ge ett högt betyg på.

Dumpad2012-07-11
Rolig i början men blir lite lame senare tycker jag.

Nästa sida »