Alla kommentarer avmoxasin

Emma2011-10-02
Usch! Kate Beckinsale gör en väldigt svag tolkning och det sänker verkligen filmen. Hon är alldeles för tillbakahållen. Romola Garai är i mycket bättre, i miniserien - hon gör en mer dramatisk tolkning som i mitt tycke passar Emma bättre, hon fångar verkligen karaktären. Se den!

Territory2011-08-24
Man får ge den cred för att den har dugliga specialeffekter - men karaktären Neil ställer jag mig frågande till. Den fyller ingen funktion och lämnar oss med fler frågor än svar. Jag kan bara anta att Worthington tog rollen för att filmen skulle distribueras internationellt i större utsträckning än hans tidigare projekt.

True Romance2007-10-08
Underbar film. Med ett underbart soundtrack. Älskar inledningen till filmen, både ur foto- och musikvinkel.

28 dagar senare2007-07-13
Jag älskar, och de sista tjugo minuterna får mig att vilja ge den en femma då det är ren konst, men jag kan bara ge den en fyra.

Slither2007-04-26
"I think there's something wrong with me." Hahaha!

Fantasia2007-03-05
Det här är utan tvekan den vackraste och mest utsökta film Disney någonsin gjort. Den är legendarisk, och onekligen min absoluta favorit av alla Disneys filmer. Det är ljuvlig musik för öronen och granna bilder för ögonen.

Att återvända2006-12-21
Penélope Cruz är fruktansvärt bra.

En geishas memoarer2006-11-21
Jag älskar den här filmen. Fotot är bedårande och historien är förvånansvärt lojal mot boken. Dessutom är skådespelet väldigt bra, tråkigt att man inte gjorde den på japanska - men är många i skådespelarensemblen kineser blir det svårt. Jag tycker ändå inte att språket förstör så vansinnigt mycket.. mycket bra film.

Star Wars: Episod I - Det mörka hotet2006-11-20
Darth Maul är det enda som håller filmen uppe.

Välkommen till Pleasantville2006-11-20
Oerhört snyggt foto. Bra film, men inte så att den förtjänar en fyra.

Sin City2006-01-22
det är ju det som är så jävla bra, att det är svartvitt och bara enstaka färger... helt underbart foto!