Paid in Full - Högt pris

En ung man från Harlem inser att ett ärligt liv tjänar man inga pengar på och startar ett drogimperium. Men det man sår får man skörda.

Originaltitel Paid in Full
Regissör Charles Stone III
Manus Azie Faison Jr, Austin Phillips, Thulani Davis, Matthew Cirulnick
Genre Drama, Action, Kriminalare, 2000-tal
Skådespelare Wood Harris, Mekhi Phifer, Kevin Carroll, Esai Morales, Chi McBride, Cam'ron, Remo Greene, Cynthia Martells, Elise Neal, Regina Hall, Joyce Walker, Ron C Jones, Nelson Tynes, Karen Andrew, Pedro Salvín

Ghostface
2022-01-26
Klassiskt/uttänjt koncept men berättarrösten funkar.
Ola_Schubert
2007-10-19
En gettofilm med ett något oväntat slut, i alla fall för mig. En stark trea.
Metafora
2007-06-23
helt ok knark film..klassisk story.

2007-01-14
Starkt inspirerad av Boyz n the Hood men inte alls lika bra som sin förebild. Handlingsförloppet är annars i stil med Blow, med andra ord får man följa en knarkhandlares uppgång och fall.
latdavid
2006-08-21
Goliatbagge umm kasnke för att den utspelades i ghettot? Bra film enligt min mening
olhede
2006-07-29
Riktigt bra film. Enorm!
Goliatbagge
2005-09-13
Det här är en film baserad på verkliga händelser och med trovärdiga skådespelare. Men shit vad mycket ghettosnack! Jag fick nästan ont i huvudet efter bara några minuter. Tråkig historia dessutom. Snudd på underkänt.
LoneWolf
2005-05-28
inget nytt känns lite gammal och platt
Lesky
2005-05-24
Just one of these drugdealer/gang movies. Denna saknade liksom spets och kändes klische. 2.5 vore det rätta.
eratic
2005-02-09
Mycket mycket bra film!!!