A Complete History of My Sexual Failures

När Chris Waitt än en gång blir dumpad bestämmer han sig för att leta upp sina gamla flammor för att intervjua dem om vad det var som gick fel. I ett lika underhållande som förnedrande porträtt rannsakar den självömkande Waitt sina tillkortakommanden som går ända tillbaka till 11-årsåldern.

Originaltitel A Complete History of My Sexual Failures
Regissör Chris Waitt
Manus Chris Waitt
Genre 2000-tal, Dokumentär

Skapad 2019-10-13 av MrsRatched
Den brittiska indiefilmaren Chris Waitt bestämmer sig för att ta reda på varför alla hans gamla flickvänner har dumpat honom. Han får kontrakt med ett filmbolag och ger sig i kast med uppgiften....   Läs mer »

Skapad 2010-01-30 av pooptroop
På senare tid har jag känt mig som en riktig loser när det kommer till att möta någon från det motsatta könet. Efter otaliga taffliga försök så är jag fortfarande singel. Men jämfört med ...   Läs mer »

Snah
2010-01-30
Mycket intressant, men lite väl mkt excesser i naket och uppenbart upplagda scener.
xorcist
2010-01-19
Har svårt att tro att ens majoriteten i filmen är "på riktigt", men viss underhållning erbjuder den hur som helst. Svag trea.
Lesthi
2010-01-08
var detta på riktigt? Intressant film :D
Tobetobbs
2009-12-23
Slutet var väldigt bra. Många småroliga situationer.
Hald
2009-12-12
Trea eftersom han ändå fick mig att skratta mycket. Kunde blivit en fyra om delar av filmen inte känts så arrangerade.
kakbakarn
2009-12-05
Jag tycks ha blivit blödig senaste dagarna och gett högre betyg än rekommenderat på i princip varje film. Inte likt mig. Men även denna underhållande dokumentär måste få en fyra, vilken slackerhjälte Chris ändå är. Han är avspänd och har en torr, Bill Murrayliknande humor, så att han kan skaffa sig några dejter förstår jag. Jag förstår också varför han inte kan behålla tjejerna. Skönt att se att man inte är värst!
Wiberg
2009-11-16
en stark två. det som gör att det inte blir en trea är att mycket kändes väldigt arrangerat
federico033
2009-09-04
hehe, kan inte låta bli att undra hur mycket som verkligen är genuint och hur mycket som arrangerats men ofta underhållande plus en rejäl dos "nightmare fuel " när vår hjälte (nåja) går till en dominatrix, aj aj aj..
Zuzz
2009-08-30
Väldigt svår att betygsätta. Han är tragisk, mycket tragisk, och har en total oförmåga att nå självinsikt. Trots alla "bevis" så säger han prompt att det är alla kvinnors fel. Det är underhållande att se vad han går igenom för olika metoder i sin "kamp" om att få erektion, och han inser själv att han kommit lite off topic. Känns väldigt skumt att någon så losig människa som han faktiskt existerar. Får hoppas att han har lärt sig någonting efter att ha pratat med alla ex, frågan är bara om han någonsin får självinsikt. Trots att filmen ibland snubblar iväg och stundtals är lite hackig så tycker jag nog att den förjänar en 4a, inte den starkaste dock.
Tob_E
2009-08-08
Tappar fokus mer än ofta. Men det vägs upp med en massa humor av olika dess slag, oerhört underhållande. Intervjuven med Vicky var väldigt bra, tragisk och ärlig, vilket höjer filmen till en 4a.