RecensionGone in 60 Seconds

Vad, vad i självaste helvete? Nä, dagens ungdomar.

Nicholas Cage spelar rollen som någon sorts kille som får i uppdrag att stjäla 50 bilar på en natt. Om han inte lyckas kommer några skurkar ta livet av hans bror. Till sin hjälp tar han med sig några kompisar som till exempel en galen läkare och några till. Hur det går sedan, se själva.

Detta ska vara en nyinspelning av en annan film med Michael Caine som gjordes för ett tag sedan. Vad är verkligt i denna film?

Allt som de gör och allt som händer är samma sak hela tiden. Och vad är denna sak? Stjäla bilar. Okej, någon romans i filmen? Stjäla bilar. Ehm, några trovärdiga karaktärer? Stjäla BILAR!!

Vad för tusan gubbar är mer än att bara stjäla en massa bilar? Allt är dåligt med filmen, och då menar jag ALLT!

Dåligt ljud, dålig bild, dåligt manus, dålig story, dåliga special effekter, dålig kamera, dåliga satsningar på skådespelarna, DÅLIGT FILMVAL.

När man ser filmen för första gången säger man bara efter alla eftertexter \"Wow! Det känns som att man ser filmerna på en DVD. Den här filmen är helvetes soptunna, och inget annat\".

Dessutom verkar det inte vara så mycket likhet mellan den \"gamla Gone In 60 Seconds\" med Michael Caine, det här känns mera som en dålig dokusåpa som man bara slänger ut genom fönstret eftersom man mår bara för dåligt.

Jag avslutar min recension som jag började den.

Vad, vad i självaste helvete? Nä, dagens ungdomar.