Alla kommentarer avwindickson

Ichi the Killer2010-12-30
Fattar inget av storyn. Osamanhängande, tråkig, inte alls så våldsam som den ger ut sig för att vara. En mycket dålig film helt enkelt. Kanske rolig för att den är så dålig, men inte ens det.

Varg2010-12-27
mnja

The Big Lebowski2010-12-27
Mycket rolig, anorlunda, finstämd film.

It Might Get Loud2010-12-27
Tråkig, lite för pretto film med tre gitarister som genom hela filmen säger cirka 10 ord av dialog mellan varandra. Mest dålig irrelevant bakgrundsfakta. Var mest intresserad av jimmy page, jack white är en cool musiker, men the edge är ju trist som stryk. De kunde ha gjort så mycket mer.

City of Ember2010-12-10
Älskade boken, och hoppas filmen lever upp till den:-)

Vikarien2010-12-05
Bra!

14082010-11-28
Jag var skitskraj, och det ger den en fyra. Fuckar som sagt med hjärnan. "That room is fuckin evil". Lyckas med vad den är till för; skrämma. Klart sevärd

Dimension2010-11-25
Vad? Var gripen hela tiden, men vad?

Härlig är jorden2010-11-25
4 för att den var så kort. Annars skulle allt med roy vara 5or!

Det2010-11-16
Var fast efter 10 minuter. Ett riktigt äventyr!

12 edsvurna män2010-11-02
filmen är mycket bra, inget fattas. Det är bara en grej, och det är att den är lite avfilmad teater. Grymt filmad teater

Die Welle2010-10-30
Bra film som visar hur det ligger till i världen. Fint foto och bra skådespel.

Tropic Thunder2010-10-27
Som en grym komedi, med najs action, och sjuk story. Jävligt tajt helt enkelt!

Pluto Nash2010-10-24
SKÖN FILM! Mycket rolig!

Förbannelsen 2 - The Grudge2010-10-24
Snygg, men inte längre. Inte lika läskig som 1an. Saknade lite av det estetiska som höjde 1an till en 4a.

Paranormal Activity2010-10-24
Största grejen med den är pengarna den dragit in. Mycket läskig, men tråkigt slut och medioker idé. Bra men den ska ses som amatörfilm.

Transformers: De besegrades hämnd2010-10-24
Cool,löjlig och dålig. Som att dricka slush; Lättsmällt med en spännande känsla. Gott som fan men inget man tar åt sig. Megan får en 5a.

Juno2010-10-24
Mycket rolig och gullig film som har hittat rätt. Känns lite som indiekännslan tar över lite ibland, som i modern grindhouse, det är ju inte 90tal längre; filmen skulle lika gärna vara filmad med RED. Annars en rolig unik film:-)

Clerks II2010-10-22
ne, karaktärerna lever inte upp till clerks1

Baksmällan2010-10-07
Rolig, underhållande, men gu så dålig. Det behövs dåliga filmer som man inte behöver tänka till, såna här filmer har sin egna plats i filmvärlden, och de behövs

Shogun Assassin2010-09-30
Mycket vacker!

Into the Wild2010-09-30
Fantastisk historia, men klippningen funkar inte för mig, och den är mycket samma sak. Bra tänkvärd film, men det klingade inte hos mig.

Blind Beast2010-09-29
Om man gav denna film en mitten skulle den vara en femma. Och mera gore.

Trettondagsafton2010-09-29
Rolig, har sin charm, men det är ju bara filmad teater.

Iron Man2010-09-27
Underhållande action, med den rätta unsen komedi. Snygga effekter.

Twilight2010-09-26
Alla jumpcuts, 180gradersfel och fula klippningar drar ner det rent filmiska till en etta. Trodde den skulle vara romantiskt, men nee, dom träffas två gånger och de ska aldrig lämna varandra. Trodde inte jag skulle säga detta, men blade är fan bättre än denna otroligt populära skitfilm.

Zombieland2010-09-24
Najs. Filmer med tonåringar i huvudrollerna tilltalar mig.

The Hurt Locker2010-09-24
Bra! mycket spännande. Gillar inte krigsfilmer, men den här var fortfarande lugn för det mesta.

This Is It2010-09-06
Tråkig.

Children of Men2010-09-02
Omslaget sa till mig: KOLLA INTE! Jag kollade och det är fantastiskt. Alfonso får en miljonbudget och gör en riktigt bra actionfilm. Alla scener är komponerade med kärlek och omtanke. Och killen med steadycam måste fan ha haft kramp i veckor efter filmningen. Så fint kameraarbete. Skönt med riktig engelska istället för slafsig amerikanska, så man hör vad dom säger! Manuset är vackert och väl utänkt, P.D James ska ha cred för det. Riktigt fult dvd omslag är det ända dåliga.

Nästa sida »