Alla kommentarer avvandenplas

The Cold Light of Day2012-10-20
Riktigt dålig story men en del pang pang. Dåliga actionscener men ändå ett underhållningsvärde. Bakfyllerulle!

The Avengers2012-04-28
Toppebra trots högljudda araber på raden bakom på bion. Härligt barnslig komisk action. Synd att inte Portman är med bara.... Scarlett är en fröjd och för damerna finns Hulken! ;)

Survival of the Dead2012-04-22
Extremt svag tvåa. Se dem om du gillar zombies och har sett allt annat plus tv-serier Walking Dead. Tyvärr håller den inte klass nästan någonstans.

Sherlock Holmes: A Game of Shadows2012-04-22
Noomi är kul att se men hon är ... tråkig och träig. Knapp någpn inlevelse tyvärr.

Seeking Justice2012-04-14
Ok matine.. känns som att man har sett den förut. Har bra svängar i sig men är ändå medioker. Stark 2:a!

Contraband2012-04-13
Action utan tempo. Har inte sett originalet som blir nästa uppdrag.

Mission: Impossible - Ghost Protocol2012-04-11
En fyra eftersom jag verkligen gillar den här typen av film, för mig är den bra helt enkelt. Hade velat har mer Nyqvist, eller över huvud taget mer bad guy!

Green Lantern2012-04-06
OK, mitt betyg är en trea.. men det är för att jag är barnsligt förtjust i ALLA superhjältefilmer.. jag gillar Reynolds och ... jag är ett vuxet barn. Jag hade velat ge den en fyra om det inte varit för dåliga animationer och tråkigt story.. vilket kanske är det viktigaste i en film.. :)

A Dangerous Method2012-04-06
Tycker den var överspelad och lite väl pretto. Kan inte säga om Knightley överspelad eller om hon gör en bra roll. Tur att jag inte är någon expert.. det är massor prat om smisk och sex och onani iaf. Det hade varit mer intressant om det var mindre Knightley och mer historia.

Treasure Guards2012-04-01
Som skapt för TV. Dålig dialog, onaturliga relationer mellan människorna... några bikinibrudar lyfter betyget.

The Hunger Games2012-04-01
Jennifer Lawrence är bra, inte lika bra som i Winters Bone, men bra. Det hade varit bättre om de döpt filmen till The Hunger games part 1, för ämnet är stort men storyn är förtunnad för att kunna göra minst två filmer till, på de återstående böckerna. Precis som det står ovan så är det en gullig version av Battle Royale med en mix av Running man.

In the Name of the King: Two Worlds2012-02-20
Skönt låg budget. Sjukt dåliga One liners.... Lite skämdes de nog när de spelade in filmen... ;)

Dream House2012-02-10
Spunks, hur kan du ge den ett betyg om du inte ens såg klart den? :) Jag tycker att den var bra, lagom spännande utan stiltje i filmen. Klart sevärd film.

Cat Run2012-01-28
Klart sevärd säger jag, fjantigt rolig. Det är konstigt nog dessa filmer jag så ofta vill se, även om jag vet att de är "dåliga". De har helt enkelt ett stort underhållningsvärde. Pang, lite naket, lite usch och humor på det.

Legendary Assassin2011-10-14
Beskrivningen stämmer inte så väl ovan.. men .. tja, bra "kina-rulle" med bra fighting. Storyn är ... inte dess starka sida, men bra rulle att dricka öl till!