Alla kommentarer avundomiel

Eclipse2010-12-12
detta var bland den sämsta skit jag någonsin sett.. ettan var ju ändå helt ok.. men sen gick det ju bara rakt utför

Into the Wild2009-12-14
får bli en riktigt stark 3:a

Transformers: De besegrades hämnd2009-11-17
bara så otroligt tråkig och ointressant

Survive Style 5+2009-11-01
helt underbar

Låt den rätte komma in2008-10-26
Bra stämmning och schysst foto.. Känns tunn och enligt dem som läst boken skall de ha tagit bort viktiga delar och detaljer, samt gjort den "snällare". Antagligen därför den ibland känns lite tunn.. Men en klar 3:a förtjänar den. Helt klart ett steg i rätt riktning för svensk film ^^

Paprika2008-09-12
snygg och orginell... dock var den lite snurrig och jag hade svårt att hänga med ibland... men jag gillar den ändå skarpt

Vargarnas rike2008-05-08
hel okej film... Mycket snyggt filmad tycker jag ^^

Torkel i knipa2008-02-05
ja säger bara: "du är ju helt sjuk i huvet" "ja men lyckligtvis är jag ingen djurplågare"

The Crow: Wicked Prayer2008-01-09
väldigt mycke "vi stoppar in så många dåliga repliker vi kan och tror att vi låter hårda" dessutom ser Furlong ut som en deppad 14åring som tycker han e svår och missförstådd

Ghost Dog – Samurajens väg2007-11-11
för mig känns den bara klockren å störtskön.. skönt me en film som inte måste ha action hela tiden

Jurtjyrkogården2007-11-10
bra musik dock

Jurtjyrkogården2007-11-10
Jurtjyrkogården?? o.o

Die Hard2007-11-10
Die hard är de ända skit action filmer jag faktist gillar

Resident Evil: Apocalypse2007-10-28
detta va nog bland det sämsta jag sett någonsin

Apornas planet2007-09-29
Dom gamla är sååååå mycke bättre

Catwoman2007-09-29
kändes som allt den gick ut på va att visa Halle Berry i så många sexiga poser som möjligt...

Apocalypto2007-09-26
kass....håller med MakKs om "biljakten". Slutar fel, hänger inte ihop, bygger upp en stämning så man tror nått ska hända..men då slutar den... den funkar helt enkelt inte..en verklig besvikelse

Black Sheep2007-09-23
så sjuk ^^ ljuvligt

Perfect Blue2007-09-08
den var svår...måste nog se den igen

Enter the Dragon2007-08-29
fantastisk dubbning ;)

The Shooting2007-08-15
de blir nog inte mer dramatiskt än så här...speciellt scenen där de zoomar in på en döende häst och öser på med värsta ödesmättade musiken ><

Harry Potter och Fenixorden2007-08-15
Tycker att denna film va betydligt bättre än både 3:an och 4:an (4:an sög ju) Som alla säger så kunde de fått med mer från böckerna och gjort ett bättre slut...men allt som allt så va den ju helt okej...svårt att få med hela boken när warber bros envisas med att rikta sig till en ganska ung publik

Om du lyssnar noga2007-08-08
får mig att le oh må bra ^^ supersöt film på alla sätt

Transformers2007-07-29
svag 4:a men ändå..man kände sig ju som ett litet barn igen

The Prestige2007-07-08
Väldigt bra... Lite rörig ibland bara..

Rovdjuret2007-06-25
oj va jag skrattade ^^

Angel Sanctuary2007-06-14
underbra....synn att de inte gjorde forstättning... Kan verkligen rekomendera mangan, sååå grymt tecknad.. lite krånglig story bara =P

Sagan om ringen - härskarringen2007-04-25
klart den bästa filmen i triologin...De var ju dock nödvändigt att de se de förlängda versionerna av alla...annars va dom inte alls lika bra.. Har man läst böckerna känns de ju att de missat en del, men i denna filmen har de ju ändå fått med betydligt mer, och gjort färre misstag än i de två andra

Pans labyrint2007-04-25
en riktig härlig film, imponerad över hur de lyckast med att fantasin å verkligeheten flätas samman på fulständigt naturligt satt. Skönt också med en inte hel-amerikansk film, Skönt att lyssna på spanska ;)

Sin City2006-12-21
Den är ju sjukt snygg och seriekänslan e total....

Nästa sida »