Alla kommentarer avtok_ivar

En stark trea.

Buddenbrooks2010-07-05
Snygg, men trist.

Watchmen2010-01-09
Vilken besvikelse! Dålig användning av musiken, vad tänkte de på när de använde The ride of the Valkyries som musikval i Vietnamscenen - den funkar bara i Apocalypse Now - allt annat blir bara parodi!

Marias älskare2009-05-19
Fint foto, men dålig dialog.

The Warriors - Krigarna2008-06-17
Om man bortser från de hopplöst töntiga kläderna är detta en ganska bra film.

Iron Man2008-06-04
Sådär, det kändes som om filmen aldrig riktigt kom igång. Gwyneth Paltrow var trist och Robert Downey Jr låg på gränsen till överspel hela tiden.

27 Dresses2008-05-24
Förutsägbar och erbjuder inga överraskningar. Höll på att ge filmen en 3:a enbart för de snygga koftor som Katherine Heigl har i filmen, men jag kom på bättre tankar.

Pirates of the Caribbean - Vid världens ände2008-05-24
Alldeles för lång, den sista halvtimmen satt jag och vändre och vred på mig, önskade bara att filmen skulle ta slut. Den sämsta av de tre piratfilmerna.

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street2008-05-24
Jag gillar ju verkligen Tim Burton så jag tycker denna film är helt ok. Det tar ett tag innan man vänjer sig vid att de sjunger nästa hela filmen igenom. Bra slut!

Världarnas krig2008-05-23
Filmen har två stora problem: 1. Tom Cruise. 2. Logiska luckor i handlingen.

Mean Girls2008-05-22
Jag får väl erkänna att jag verkligen gillar denna film.

Star Wars: Episod I - Det mörka hotet2008-05-22
Åh George Lucas hur kunde du svika oss på detta viset? Har du ingen skam i kroppen?

Alexander2008-05-22
Så dålig! Och varför i hela friden pratar de med olika dialekter? Det var ju tre timmar som jag aldrig får tillbaka.

Trollkarlen från Övärlden2008-05-22
Över min förväntan. Inte så snyggt tekniskt sett, men filmen flyter på bra. Såg i samma veva Eragon som har en liknande story (pojke ska slåss mot det onda) och Legend of Earthsea stod sig mycket bättre vid en jämförelse.

Legender från övärlden2008-05-22
Inte fullt så bra som jag hade hoppast. Jag satt hela tiden och vänta på att den skulle komma igång.Vilket den inte riktigt gjorde.

Pompoko2008-05-22
Vilken skum film! Men det får ju poäng för att vara väldigt originell.

Arkiv X - Fight the Future2008-05-22
Jag är ju en sucker för Arkiv-X, så det här funkar för mig. Som ett långt avsnitt med en stor budget.

Bobby2008-05-22
Snygg film. Det känns dock nästa som om där är lite väl många kända ansikten med och lite väl många historier som berättas. Fast jag gillar Lindsay Lohan och Elijah Wood som ungt par.

Sagan om Karl-Bertil Jonssons julafton2008-05-22
Efter julmaten och julklapparna är det här det bästa med julafton!

Eagle vs Shark2008-05-22
Något av det finaste jag sett. Det är så här som en romantisk komedi ska vara, den är söt men inte sliskig. Jag satt och log hela filmen igenom.

Det våras för Frankenstein2008-05-22
Roligt och samtidigt hopplöst fånig och så snyggt gjord. Mel Brooks när han är som bäst.

Spirited Away2008-05-22
Underbar, alldeles underbar! Tillsammans med Det levande slottet är detta Hayao Miyazakis mästerverk.

Det levande slottet2008-05-22
Helst sagolikt fantastisk! Jag får aldrig nog av denna filmen!

Marie Antoinette2008-05-22
Kanske på gränsen till mer yta än innehåll, men vilken fantastisk yta!

Juno2008-05-22
Jag gillar Juno. Filmen känns mer som drama än komedi, men med det sagt är Ellen Page som Juno ändå skönt sarkastisk och kul filmen igenom.

Orlando2008-05-22
Originell och vacker. Tilda Swinton är perfekt i rollen som Orlando.

Nästa sida »