Alla kommentarer avthommygun

Die Hard 4.02007-06-27
John McClane är kanske den bästa action karaktären någonsin och första filmen är kanonbra, men här finns liksom ingenting kvar av den gamla Die Hard-andan. det enda som hintar om att det är en die hard-film (förutom titeln) är namnet McClane. annars var det en riktigt bra action rulle!

Death Proof2007-06-14
pendlade mellan att ge den en trea eller fyra ganska länge men tänkte sedan att det faktiskt är en riktigt skön rulle och en kul idé. mellan de två filmerna som ingår i Grindhouse (kommer inte ihåg vad den andra heter) finns det ett par trailers som definitivt är värda att kolla upp!

Crank2007-04-03
det här är LÄTT det dummaste jag sett! kul idé dock...

The Fountain2007-03-20
fan, vad skönt att Aronofsky inte ursäktar sig! filmen behandlar tunga ämnen (livet, döden, kärlek) och det är ämnen som förtjänar en riktigt pampig, pretentiös film. riktigt, riktigt bra! går man ut ur biografen, för man ska se den på bio, och inte blivit berörd har man inget hjärta. film ska kännas, inte analyseras.

Alpha Dog2007-03-15
det var ta mig fan ingen dålig mix, bara2eller3...

Casino Royale2006-11-27
en nystart i klass med batman begins.

The Scorpion King2006-11-19
det enda som imponerar i den här rullen är hur lite kläder alla har lyckats få på sig. till och med försäljarna går omkring i bikini! hade jag kunnat ge den mindre en en etta hade jag gjort det.

Den röda lyktan2006-11-07
vart kan jag få tag på den!? snälla säg!!

Crash2006-11-07
den tar upp ett bra och viktigt ämne men det känns som om de tar i lite för mycket. jag har svårt att tro att varenda individ i hela los angeles går runt och är en arg liten smygrasist. det blir alldeles för svartvitt och ytligt för att det ska vara trovärdigt.

Rocky IV2006-10-31
deb ska egentligen ha en två men ivan drago är ju bara så jävla hård!

Universums sista dagar2006-09-15
är det doyle som fotat måste man nästa se den.

Mrs. Henderson presenterar2006-08-28
utan dench hade den pendlat mellan en etta och en två.

Serenity2006-08-28
helt ok sci-fi...

Domino2006-07-26
en av de få filmer jag faktiskt stängt av för att den var så dålig. hade jag vetat att Tom Waits skulle dyka upp hade jag fortsatt titta.

Pirates of the Caribbean - Död mans kista2006-07-13
lite för mycket slapstick, lite för ambitiösa stunts för att det ska bli en fyra.

Jarhead2006-07-12
gränsar på en fyra men når inte riktigt ända fram... kommer inte riktigt så djupt som den verkar vilja men har ett intressant sätt att skildra en modern soldats liv.

Lucky Number Slevin2006-06-30
jag trodde aldrig att jag skulle ge den här filmen en femma men jag blev positivt överraskad. riktigt bra skådespel (även av Hartnett) och väldigt väl skrivet. snyggt foto dessutom.

Hotel Rwanda2006-06-29
att säga att don cheadle inte har utstrålning är som att säga att burt reynolds inte har mustach.

The Ring2006-06-02
jävla jänkare som inte kan läsa subtitlar!

King Arthur2006-06-02
den får en trea bara för att jag är svag för pamp.

Open Your Eyes2006-06-02
bra mycket bättre än den engelska versionen

Ya-Ya flickornas gudomliga hemligheter2006-05-30
mysigt men inte mer än så. den kommer liksom inte dit den vill riktigt, den bara skarapar på ytan.

Harry Potter och den flammande bägaren2006-05-24
det tar sig...

Closer2006-05-18
det är bra men jag tycker inte att skådespelet funkar riktigt. det är lite för teater för film.

Järn 3:an2006-05-08
bästa jag sett på riktigt länge... riktigt snyggt jobb med bilder mer än ord.

Sagan om de två tornen2006-04-19
sämre än ettan, sämre än trean.

Sagan om konungens återkomst2006-04-19
bättre än tvåan, sämre än ettan.

Sagan om ringen - härskarringen2006-04-19
bättre än tvåan, bättre än trean.

Gladiator2006-04-19
vissa repliker är riktigt fåniga men jag kan bara inte låta bli att tycka om den här filmen.

Flying Daggers2006-04-19
jag blev väldigt besviken... hade det inte varit för fotot hade den fått en tvåa.

Nästa sida »