Alla kommentarer avpers

Ondskan2003-10-03
hmmm... har vi verkligen sett samma film? usla skådisar i en generellt oengagerad produktion. mycket svag trea.

Star Wars: Episod II - Klonerna anfaller2002-05-16
citat under filmkvällen: "Nu är det bara Ghostbusters 7 kvar", "Varför är den så jävla långsam", "Calle sover du" (flera ggr), "Martin nu sover du", "Nu kan dom göra en Highlanderserie när Anakin dödar alla Jediriddare, piloten kan vara 4 timmar tortyr av Jar-Jar", "George Lucas har inte tid med några egna idéer, han räknar ju sina pengar", "Det här var ju bra det har dom snott från Prince of Persia" Mvh Andreas, Pers, carlmod och Vaftrudner

The Royal Tenenbaums2002-04-13
lägg av. de är ju helt underbara.

Taxi2002-03-19
dessutom är franska bilar coolast. och pizzabuden!

The Blair Witch Project2002-03-19
kanske den minst skrämmande skräckfilmen någonsin. dessutom *gillar* jag soundtrack

Who Am I?2002-03-19
Inte en av Chans bättre. riktigt tunn story. en hel del bra stunts dock

3000 Miles to Graceland2002-03-19
Ice-T är helt underbar. I övigt har de mest stulit getaway. men.... med oändligt många elvisimitatörer kan det ju inte bli tråkigt

The Others2002-03-19
skön rysare som kan låta bli att visa allt utan att bli som blair witch

Spy Game2002-03-19
ungefär vad man förväntar sig. skönt med en riktig spionfilm dock... det var ett tag sen

Ocean's Eleven2002-03-19
riktigt bra, men risig fysik... för att släcka hela Las Vegas krävs typ en atombomb, och vaddå 30 sekunder? Och förresten, laserstrålar som syns i luften? det blir rätt hög effekt det.

Torsk på Tallinn - En liten film om ensamhet2002-03-19
ruskigt bra... framförallt bussresan

Pulp Fiction2001-11-19
ja.... tacka vet jag reservoir dogs, där får tarantino hålla på lite friare