Alla kommentarer avnev

Lucky Number Slevin2007-02-25
helt okej

Borat2007-02-12
Väldigt bra, men de sketcher borat gör från Ali G show håller en högre klass. De känns inte lika fabricerade utan mer autentiska..

Illusionisten2007-01-24
Såhär i efterhand känner man en bitterhet över att man inte har filmen osedd och kan se den på samma sätt igen.. och igen... och..

The Departed2007-01-24
Helt klart bra, och jag som inte gillar dicaprio.. riktigt vettig insats av honom också.

Black Gold2007-01-20
ska bli intressant att titta på

The Host2007-01-19
helt okej pizzarulle

The Host2007-01-15
[ironi]haha... 57 stora lastbilar med moralkakor är väl det bästa som finns? Ännu bättre om de kommer från lillgamla barn som i "remember the titans".. [/ironi]

Children of Men2007-01-14
ååå.. fyy jag har blivit totalt rånad på 109 minuter av mitt liv. Det här är nog bland det sämsta jag sett på länge. Totalt poänglöst.. slutet är tommaste jag varit med om.

Elefantmannen2007-01-01
oj vilket faktafel.. sabbar det filmen att han egentligen hette något annat?

Gökboet2006-12-29
Håller med dahl1, första gången jag såg den var detta en solklar femma, nu när jag såg den ikväll känns den inte lika genuint klockren. Får sänka från femma till fyra. Fortfarande väldigt bra dock.

Fyra nyanser av brunt2006-12-29
Skönaste karaktären är enligt mig när Rheborg spelar den självupptagne liraren som vill jobba på bank för att han gillar stora gamla lokaler... haha..

Hämnarens resa2006-11-26
helt klart bra, men inte såå bra.

Saw 32006-11-01
Jag hoppas verkligen att denna ska hålla lika bra kvalitét.. de förra filmerna var ju riktigt otäcka.. rysliga

Big Fish2006-10-30
Fattade inte grejjen ibörjan, tyckte faktiskt att filmen var rätt oinspirerande, flummig. Stängde av filmen då min flickvän inte heller tyckte att den var speciellt bra.. av någon anledning så började jag titta själv en annan dag.. det var väl ungefär efter halva filmen hade gått.. sista halvan grep tag i mig något enormt. I slutet av filmen kom jag på mig själv sittandes där o snyfta.. riktigt gripande.

På andra sidan häcken2006-10-17
Helt okej.

Monster House2006-10-17
Vansinnigt dålig film, och ändå gillar jag verkligen animerade filmer.

Lock, Stock and Two Smoking Barrels2006-06-13
skön

Grizzly Man2006-04-09
Galet...

Ice Age 22006-04-03
Kanske inte världens intelligentaste humor, men det är ju en barnfilm.

Ice Age 22006-04-03
Den var nog lika bra som ettan, kanske aningens bättre t.o.m.

Alla vi barn i Bullerbyn2006-03-27
nostalgi

Hostel2006-03-25
tråååååååkigt.. jag som vill se bra skräckis.. o så får både hostel och the hills have eyes kassa betyg.. blä

The Hills Have Eyes2006-03-25
Blev lite sugen, men när filmtipset säger att den är en ledsen gubbe vet jag inte om jag är så sugen längre.

Walk the Line2006-03-25
Bra film, hade dock för höga förväntningar på den. Gumman vill sätta femma, men jag nöjer mig med en fyra, och då är jag rätt snäll :)

Lost in Translation2006-03-25
Riktigt bra, överskattad är den verkligen inte. Stämningen byggs upp på ett sällan skådat sätt. Ett mästerverk rakt igenom.

Spårlöst försvunnen2006-03-22
Vansinnigt bra

Switchblade Romance2006-02-19
Jag tycker den var så jäkla obehaglig och läskig att jag inte kan sätta ett bra betyg på den. Jag hade ingen aning om att den skulle vara så obehaglig när jag började titta på den. En kompis tipsade mig om denna när jag ville titta på "en läskig film". Ryser fortfarande, trots att det var ett halvår sedan jag såg den.

Serenity2005-11-20
Har inte sett serien, vill inte se den heller.. fy fan vilken smörja. blä.

S.W.A.T.2005-11-19
illa

The Dark Hours2005-11-19
så trist o tråkig.. inte ens otäck.. här vill man bli skrämd å så får man detta..

« Föregående sidaNästa sida »