Alla kommentarer avmanhunter

Tjenare kungen2013-08-07
Av någon anledning mår jag bra av den här filmen

Only God Forgives2013-06-02
Filmens stil liknar väldigt mycket David Lynchs filmer. Gillar man dem gillar man säkert den här. Jag gör det inte

Argo2013-06-02
film med kvalité

The Baytown Outlaws2013-04-26
Hehe, rätt underhållande faktiskt. Tillräckligt för att klara trean iaf. Kan ju tillägga också att de hetaste namnen i rollistan inte får speciellt mycket utrymme i filmen.

En gång i Phuket2013-04-06
den var lite småkul så jag tycker faktiskt att den klarar trean. Gillar den knäppa norska bruden

Savages2013-03-23
Ganska seg och långdragen. Skulle inte rekommendera den

2010: Moby Dick2013-02-15
hehe undra hur man som regissör kan vara stolt över den här filmen

Zero Dark Thirty2013-02-15
tyvärr. Eftersom filmen är så lång så lyckas den inte hålla spänningen uppe

Django Unchained2013-01-26
Grym som fan, speciellt av Samuel L Jacksson som borde få en Oskar för bästa manliga biroll!

Lawless2013-01-19
Nja, jag är lite grinig faktiskt. Tyckte bara skådespeleriet var sådär. Sen tycker jag också att finalen kändes ganska rörig. Inte särskilt spännande heller.

End of Watch2013-01-12
Nja, 4 tycker jag är lite väl frikostigt. Gyllenhaal & Co är väl bra men jag vart inte speciellt tagen av filmen i sig. Kan ju tillägga att ni som förväntar er action nog blir ganska besvikna.

Abraham Lincoln: Vampire Hunter2012-12-28
Jag gillade den

127 timmar2012-11-17
Nja, tyvärr. Trots att den är välgjord så fungerar nog inte konceptet som FILM. Det kändes nästan som att de lika gärna hade kunnat göra en DOKUMENTÄR av den här händelsen (vilket kanske gjorts också). Den är väldigt seg och långdragen och regissörens knep att hålla filmen igång med en massa Hallucinationer som Aron får känns bara tråkigt. Troligen den starkaste tvåan jag någonsin satt!

Killer Joe2012-11-16
filmen spårar ur och i det grövsta

Quantum of Solace2012-11-08
Tyvärr Craig

Skyfall2012-11-08
grym! Bond är verkligen odödlig!

The Raven2012-10-31
rätt spännande, tycker faktiskt att den förtjänar en trea

The Amazing Spider-Man2012-10-27
Mycket bra film, inte "ännu en till spindelmannen" utan en riktigt bra film

Safe2012-10-24
Underhållande statham-action

Resident Evil: Retribution2012-10-14
nej inte lika spännande som afterlife

Moonrise Kingdom2012-09-29
riktig smörja! Såg inte ens klart. Totalt oengagerande

The Woman in Black2012-09-08
Vanligtvis tycker jag inte om sådana här filmer med en massa mystik för jag har svårt att ta dem på allvar. Dock lyckades ändå just den här filmen hålla mitt intresse vid liv. Rätt bra faktiskt.

Once Upon a Time in America2012-09-05
Man måste verkligen ha tålamod med den här filmen. Jag såg den i cirka 4-5 etapper för att orka ta mig igenom den. Väldigt långdragna scener som vem som helst kan tröttna på, dock får man ändå känslan av en film som är väldigt välgjord och välspelad av samtliga aktörer. Så en fyra om man orkar ta sig igenom den förståss

Elephant White2012-08-31
betyget blir faktiskt en trea i.o.m. att man hade så låga förväntningar. Jag vart faktiskt överraskad. Bra action, bra underhållning och ett bra slut som lyfter filmen.

Shoot 'Em Up2012-08-25
dom måste verkligen ha kidnappat Cliwe Owen för det här

The Expendables2012-08-24
Eftersom det nu är en actionrulle fullt ut så tycker jag att det var synd att en del effekter är av "budget" variant. Hade det sett mer realistiskt ut så hade den fått en trea, just nu är det bara självironin som håller den kvar på godkäntgränsen.

The Hunger Games2012-08-11
rätt svag fyra ändå

Predators2012-08-11
Jag gillade den

The Dark Knight Rises2012-08-10
Svårt att sätta betyg på en film som bara har underhållning..

Outsiders2012-08-05
Jag hade väntat mig en mörkare film, föll inte riktigt för poesidelarna och den harmoniska bakgrundsmusiken. Kan ju hälsa alla Tom Cruise fan att han har en väldigt liten roll i filmen. Men en trea för dramaturgin då även om filmen inte var som jag förväntade mig.

Nästa sida »