Alla kommentarer avle_castor

Änglar och demoner2009-05-22
mycket hafsig och hoppig, trodde den skulle vara bättre än da vinci koden då boken var lite bättre men den är precis likadan. ligger mellan 3:a och 2:a, får för tillfället ligga på en 2:a

Mega Shark vs. Giant Octopus2009-05-22
sjukt dålig, ett måste för alla :). "frozen in combat"

The Incredible Hulk2008-09-27
hulken fick iaf lite upprättelse från den förra. Har svårt att se att en sån här film kan bli så mycket bättre

Iron Man2008-09-06
gillade filmen, och det är alltid underhållande att se Downey jr på duken men jag håller med föregående inlägg om att man börjar bli lite trött på superhjälte genren

The Dark Knight2008-09-06
bra underhållande action, riktigt bra... men att kalla det för något mästarverk skulle jag aldrig göra. Heath Ledger gör onekligen rollen som joker bra, men bara för att han dog behöver man inte överdriva.

Wanted2008-09-06
ganska besviken, hade förväntat mig något bättre, blev mest fjantigt

Stargate: Continuum2008-08-28
klart bättre än the ark of truth men gissar att man ska ha sett hela serien för att kunna uppskatta den till fullo, en stark 4:a och ett fint sätt att säga adjö till serien (man får klara sig med atlantis nu)

Hell Ride2008-08-28
gillar starkt upplägget i filmen, det är heller inte svårt att känna av Tarantinos producent influenser i filmen. Sköna miljöer och härligt skitiga karaktärer

The Promotion2008-08-28
mycket svag 2:a som drama, men inte för allt i världen skulle jag vilja kalla detta för en komedi

Big Stan2008-08-28
fy faaan.. man sitter mitt i filmen och slår ut med händerna och undrar varför i helvete tjänar han pengar

Mumien: Drakkejsarens grav2008-08-28
fattar inte varför jag har sett hela denna triologi.... slöseri med tid.. eller ja den sista sov jag lite i iaf så det var ju bra

Never Back Down2008-08-04
sämst

Hancock2008-08-04
börjar mycket underhållande men haltar riktigt ordentligt mot slutet. trots allt ganska sevärd

Dragon Squad2008-08-04
förbannat kasst

Stargate: Continuum2008-07-12
en klar 4:a ... det var det sista, kommer sakna stargate.

The Forbidden Kingdom2008-05-19
vilket skämt...framkallade ändå en del skratt som bakisfilm

Stargate: The Ark of Truth2008-05-19
som ett längre medelmåttigt avsnitt i serien, skönt med lite avslut. Ska bli intressant att se hur nästa film blir

MacGyver: Trail to Doomsday2008-05-19
serien har charm, det har inte den här filmen. Får en 2:a då det faktiskt är macgyver.

The Last Castle2008-05-19
nä.... ibland blir man så less, hämskt slöseri med tid

Nu eller aldrig2008-05-14
precis vad man förväntar sig... lättsinnig humor som faktiskt får en att skratta gott flera gånger och ett väntat slut, förtjänar en trea.

Charlie Wilson's War2008-05-14
bra film, skön stämning igenom hela filmen. bra skådespeleri (som måste förväntas) tråkigt att de försöker presentera slutet som om det vore något oväntat att amerika inte skulle städa upp efter sig.

Anamorph2008-04-28
märklig första halvan gillar jag skarpt men till slutet blir den sämre och sämre, den ballar ur lite, får en tvåa även om den kanske ska ha en trea

10,000 BC2008-04-28
ja..jag vet inte vad man ska säga, men gråta över att så mycket pengar gått till ingenting det tycker jag att vi ska göra

The Great Debaters2008-04-28
en ok film som inte direkt övertygade. storyn är inte direkt trollbindande

Metallica: Some Kind of Monster2008-04-21
ett riktigt bra porträtt som bara måste ses om man gillar musikdokumentärer

Drakarnas rike2008-04-21
nån sorts underhållningsvärde har den

Darjeeling Limited2008-04-20
En riktigt skön känsla genom hela filmen, riktigt genomarbetade karaktärer och möten, dessutom snyggt filmade miljöer.

Flightplan2008-04-20
den är inte speciellt underhållande, men får en 2:a då den lyckades få mig förvirrad på ett bra sätt

The Bank Job2008-04-20
den lyckas på ett bra sätt förmedla en 70-tals känsla och alla karaktärer är lyckat gjorda väldigt vanliga, på detta en bra story. stark 4:a

The Last Legion2008-04-20
jadu....inget att slösa tid på

Nästa sida »