Alla kommentarer avkirseberg

Escape2019-08-11
En ooriginell men smårolig hög med skit.

The Company You Keep2019-08-10
Bygger bra spänning men exploderar aldrig.

Battlefield Earth2019-08-02
Patetisk av tusen olika anledningar, men underhållen var jag under större delen av tiden och då är den tyvärr värd mer än en etta.

En rutten värd2019-07-29
Underbara och otroligt skitiga New York-miljöer!!!

Mimic2019-07-16
Som sämst smått oengagerande, aldrig rakt igenom kass. Spänningen tillräckligt intakt under den lagom långa speltiden.

If A Man Answers2019-04-03
Visuellt tillfredsställande, men ämnet för mig alldeles för ointressant för att kunna engagera. Gillar man den rika sidan av 60-talets New York och skitsnygga breakfast-at-tiffanys-aktiga utstyrslar och miljöer är denna en riktig höjdare. Strax under en trea

Beyond the City Limits 2019-03-29
Jag förstår verkligen inte vad det här skulle föreställa.

Fenomen2019-02-28
Fy fan vilken smörja.

Children of the Corn: Runaway2019-02-27
Tråkig och förutsägbar, men ett av de bättre (ett av de enda) försöken till en ok majsfilm. Ganska genomgående mörk vilket var uppfriskande med tanke på tramstätheten och allt värdelöst skådespel i de tidigare filmerna.

Children of the Corn2019-02-19
Isaac-ungen är inte ett dugg skräckinjagande, men huvudrollsskådisarna gör ett helt okej jobb med skiten de fått i knät. Antagligen den minst värdelösa i serien, nosar på en tvåa.

Children Of The Corn IV2019-02-13
Zzzzzzzzzzz.

Children Of The Corn III2019-02-12
Tvåan var bättre överlag då den med sin dumhet underhåller genom hela filmen, men avrättningarna och effekterna här var otroligt roliga, synd att det tar tills slutet innan skiten brakar loss.

Children Of The Corn II2019-02-12
Så underhållande att jag inte har hjärta att ge den en etta.

Compliance2015-10-03
Trots att karaktärernas tilltro för polisen kan ses som överdriven kvarstår faktum att det förekommer sådant här fullkomligt naivt förtroende för dem hos många korkade och svagsinta. För mig kröp det i kroppen av obehag och det är sällan på senaste en film fått mig att känna så, därför delar jag den här gången ut en fyra.

Legally Blondes2015-09-06
Wow. Bland det absolut sämsta jag någonsin sett på alla möjliga plan. Filmen är inte värd tiden det skulle ta att beskriva dess uselhet ytterligare. Varför i hela friden lägger de till bortklippta scener i slutet? Jag hade snarare behövt bloopers som visat att skådespelarna faktiskt är mänskliga.

Cyberbully2015-08-05
Smärtsamt trovärdig från början till slut. En av de bästa filmerna jag någonsin sett.

Coach Carter2015-07-03
Holly-what? Hollywood! HOLLY-WHAT? HOLLYWOOD!

Robinson Crusoe2015-06-30
Kass. Mest intresserad av vem som kan ha satt upp en "No swimming"-skylt på en obebodd ö under tidigt 1700-tal.

The Mighty2015-06-28
Intressant att Sharon Stone under 1998 medverkade i både denna och Sphere, två filmer som båda innehåller förarglig kapitelindelning.

The Mighty2015-06-28
Alltid tyckt riddare är ganska fattiga (hehe) så de referenserna biter tyvärr inte på mig. Ett problem är att jätten Finn har en del repliker som inte går ihop med hur hans karaktär framställs i resterande delar av filmen, han känns dåligt skriven och tyvärr är hans skådespelare inget vidare i min mening. Irriterande dåliga slutminuter på en halvt okej film ger oss en tvåa.

Flicka - Den bruna mustangen2015-06-12
Okej, det är en hästfilm och varje mening måste handla om hästar så att målgruppen (hästar) inte förlorar intresset. Dock, är det nödvändigt att skådespelarna klär sig i pyjamasbyxor med hästar på och har böcker på sina rum som heter "Horses"? Jag tycker om Alison L mycket men det finns verkligen ingen möjlighet att vara snäll vid betygsättningen av det här. För övrigt är ordet flicka inte mer än svenskans motsvarighet till "girl"...

Förbjuden ingång2015-06-10
Filmen följer en modell jag erfar att de flesta filmer om lärare gör; en stökig klass får en ny lärare som får eleverna allt mer engagerade med tiden. Det finns lite gammal slang som gör att filmen känns smått daterad men det stör inte, det är alltjämt en bra film och Sandy Dennis gör en väldigt skicklig och trovärdig rollprestation. En stark trea.

Den perfekta stormen2015-01-11
Musiken är överambitiös filmen igenom och sidospåren bland de mest onödiga och ointressanta jag sett på film. Bryr någon som ser filmen sig om piloterna eller gubben på den lilla båten drunknar eller inte?

Bonnie och Clyde2014-12-07
Stundtals väldigt underhållande film med lite väl många tekniska missar. Dock sevärd med god marginal.

Apornas planet2014-11-29
Onekligen underhållande från början till slut, dock ser jag den idag mer som en obestridbar milstolpe för filmhistorien än en bra film.

Fucked Up2014-08-24
Ungen (Van Hoy) är väldigt enerverande. Ljudarbetet skött dåligt, svårt att höra ibland för allt sorl. I övrigt en underhållande, ganska bra lågbudgetfilm.

Blue Lagoon: The Awakening2014-02-04
Hahahaha.

En andra chans2013-09-15
Romantisk komedi där huvudpersonen lär sig en läxa och blir en bättre person. I juletider dessutom! Tio av tio!

Dödskyssen2013-09-14
Visade sig vara lite bättre än jag trodde, men den var rätt dålig.

Now Is Good2013-08-21
Höhö hon sa "Now is good" när han frågade när hon ville gå på dejt, det är ju roligt eftersom filmen heter Now is good.

Nästa sida »