Alla kommentarer avfejs

Insider2003-03-04
jämt när jag ser den här så intalar jag mig att jag aldrig ska röka mer

Blues Brothers 20002003-03-03
är värd en trea för all bra musik

Air Force One2003-02-25
Harrison Ford is "the asskicking president"

Sleepers2003-02-25
känns som att filmen hade alla förutsättningar men lyckades ändå inte leverera, trots ett starkt ämne

Jay and Silent Bob2003-02-25
Smith har ju talang men... Finns ju en del roliga skämt, men håller ej i längden

Zorro - Den maskerade hämnaren2003-02-25
banderas zorro är ju en tönt

Cube2003-02-25
Tyckte direkt efter det jag hade sett filmen att den inte var så speciell. Men ju mer jag tänkte på den, ju mer växte den. Även om skådespeleriet inte är så bra så är de hlet klart sevärd.

Ghost Dog – Samurajens väg2003-02-25
Skönt med en ny vinkel på maffiafilm. Rolig story och sköna karaktärer

Fight Club2003-02-25
Förmodligen den film som har gjort störst inverkan på mig. Såg den först på bio, men tänkte inte så mycket på den. Såg den sen på dvd för ett par år sedan och det var som att få ett slag i ansiktet. Ser den numera minst engång imånaden. Vill även rekomendera att läsa boken smat de andra böckerna av Palahniuk. Faktiskt måste jag säga att slutet på filmen är bättre än det i boken. Filmen är faktiskt minst lika bra som boken. Fincher har gjort ett lysande jobb. Även om det är en bok om männ så är min favorit ändå Marla. Carter gör ett lysande jobb, med denna karaktär.

Amelie från Montmartre2003-02-25
Tycker att teamat i filmen påminner om en asiatisk film jag sett som heter "Chunking Express", tror jag. Handlar också om en flicka som är lite blyg, som också tar sig in i folks lägenheter och ändrar om lite. Någon mer som gjort den iaktaelsen?