Alla kommentarer avfanny7504

Videodrome2019-02-05
Jag fattade ingenting av den här. Kass!

Overlord2019-02-05
Det kändes som om jag tittade på en filmatisering av spelet Wolfenstein. Bra action!

Stilla natt, blodiga natt2018-11-29
Lika tråkig som remaken. Förstår bara inte hypen över den här filmen.

Hangman2018-11-25
Jag fattar bara inte hur Al Pacino kunde tacka ja till att vara med i den här filmen. Storyn hänger inte ihop för fem öre, mördarens motiv var verkligen långsökt och det mesta var förutsägbart. En svag etta.

The Void2018-10-21
Jag fattade ingenting av det här.

Don't Breathe2018-10-13
En fråga: Har inte amerikanare bankkonton dom kan förvara 300 000 dollar på???

Operation Finale2018-10-06
För mycket fiction, vilket är synd. Den sanna historien är spännande nog.

Hereditary2018-09-02
Alltså dom här upphypade filmerna är ju oftast rena skiten. Som den här. Långtråkig och idiotiskt slut.

I Spit on Your Grave2018-08-26
Sämre än remaken. Främst för att hennes sätt att hämnas känns obegripligt av en kvinna som precis blivit gruppvåldtagen.

See No Evil 22018-07-22
Jag gillade ettan men i den här är det så dåliga skådespelare och tråkiga karaktärer att jag nästan somnade.

The Babadook2018-07-07
Långtråkig och inte skrämmande det minsta. Ungen hade jag vridit nacken på för länge sen.

Gladiator2018-07-04
Lite seg ibland, men annars bra.

Headless2018-07-04
Vad var det här för sjuk skit??? Hur kan den ha 5,2 på IMDB????

Priest2018-07-02
Klyschor, dåliga skådisar och knepig handling. Om det hela utspelade sig i framtiden, varför var alla klädda som i vilda västern?

Re-Animator2018-07-02
Bättre än dom flesta skräckisarna från 80-talet.

Old Boy - hämnden2018-07-02
Som dom flesta koreanska filmerna, alldeles för lång.

The Hamiltons2018-06-23
Rena skiten

Ensam i mörkret2018-06-20
Skräckfilmerna på 80-talet var verkligen rena skiten...

Revenge2018-06-15
Riktigt blodig och rå emellanåt. Men dom sista 30 min kändes mer som komedi än skräck.

Death Wish2018-06-08
Oväntat bra!

Annabelle2018-01-20
Har för mig den här filmen var rätt hypad när den kom. Förstår inte varför. Ett riktigt sömnpiller.

Star Wars: The Last Jedi2017-12-15
Sämre än förra filmen. Rose och Finns lilla äventyr hade dom kunnat skippa helt och hållet. Två helt ointressanta karaktärer jag bara ville skulle dö.

Alien: Covenant2017-05-24
Snoozefest 2017. Det som var bra hade man redan sett i trailern. Katherine Waterson lyfter filmen till en 2:a.

Cannibal Holocaust2017-01-04
Den värsta skiten jag någonsin sett! Dåliga skådespelare, dålig musik, dålig regi. Regissören borde blivit satt i fängelse pga allt djurplågeri! En riktig skitfilm som borde förintas. Trodde heller aldrig jag skulle heja på kannibaler i en film, men var inga problem här. Synd att DOM inte var äkta och åt upp filmteamet...

House of 1000 Corpses2016-11-19
Helt galen film.

We Are What We Are2016-07-01
Det är inte ofta jag vänder bort blicken nu för tiden när jag ser en skräckis men slutet fick mig att hulka så jag var tvungen att blunda... Tyvärr har jag en hel del frågor efter att ha sett filmen och det känns som om vi inte fick någon förklaring på många saker. På grund av det kommer den inte riktigt upp i en trea.

Mitt namn är Nobody2016-06-12
Fruktansvärt tråkig film. Musiken passade inte heller för fem öre och var endast enerverande! Hur den kan få 7,5 på imdb är för mig en gåta.

Zoolander 22016-05-18
Den här filmen har dom haft tio år på sig att göra. Ändå blev det fullständig skit.

Charlie's Farm2016-03-20
Filmen hade kunnat få en tvåa om det inte varit för Tara Reid. Tala om att vara helt malplacerad.... Jag retade mig på precis allt hon gjorde.

The Hateful Eight2016-02-14
Något besviken är jag allt. Visst roliga dialoger som vanligt i en tarantinorulle men samtidigt väldigt seg. Det som lyfte den från en tvåa till en trea var Walter Goggins och Jennifer Jason Leighs fantastiska rollprestationer.

Nästa sida »