Alla kommentarer avdirigo

The Blind Side2010-07-17
Håller med Nemralis men ger filmen en 4a ändå för framför allt Bullocks insats i filmen.

The Book of Eli2010-07-07
snyggt foto men skådespeleriet och storyn får inte mer än godkänt.

Cobra2005-06-04
"you are the plague and I'm the cure". "the law stops here and I start"...vilken macho citat-idyll! Men resten av filmen är en riktig 80-talssmörja

Den gode, den onde, den fule2005-06-02
scenen på kyrkogården är priceless och clintan är karln

Sin City2005-06-02
Riktigt kass, ska väl vara inbiten sin city-fantast för att kunna ta till sig av filmen

Demonernas port2005-05-11
väldigt intressant filosofisk anknytning, ska vi tro på människan eller inte?

12 edsvurna män2005-05-02
Gripande och med extremt bra skådespeleri, framför allt från Henry Fondas sida!

Battle Royale2005-04-14
Stundtals riktigt usel även om vissa bra toppar finns. Tyvärr överväger den negativa kritiken kraftigt, hade mycket högre förväntningar

Hero2005-04-04
Hur vacker som helst

Saw2005-02-25
Är hopplöst förälskad i denna typ av filmer och Saw var inget undantag... Slutet kändes dock lite som en påtvingad twist man kunde vara utan..

Lemony Snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv2005-01-15
Sevärd, säkert än bättre om man läst böckerna...

Ocean's Twelve2005-01-13
Filmen spårar ur när Bruce Willis dyker upp och Julia Roberts tvingas spela sig själv. Att trycka in fler kända skådespelare än i elvan bara för sakens skull känns fruktansvärt onödigt och tillför inte filmen nånting. Manuset är betydligt sämre än elvan, inte lika smart, oväntat och spännande. Jag är väldigt besviken på tolvan som jag förväntade mycket mer av.

9 millimeter2005-01-12
Riktigt usla skådespelarinsatser. Paolo borde hålla sig i boxningsringen istället och absolut inte försöka leda tv-program.

Armageddon2005-01-12
Frukansvärt förutsägbar men genomlidlig

Van Helsing2005-01-12
De första 10-15 minuterna var de sämsta jag upplevt i en biosalong, detta följdes sedan av en orgie i specialeffekter.