Alla kommentarer avberenger

Boat Trip2008-08-01
Hahahah! så roligt att se Roger moore i denna roll som homo. Skämten är många och roliga. sen snygga brudar i bikini. Kan det bli bättre?

The Shepherd: Border Patrol2008-07-28
Vad kan man säga? Van damme blir bara bättre med åren. Ser fram emot hans nya filmer

Diary of the Dead2008-07-15
Var det sämsta skit jag sett, förstår inte hur folk kan sätta mer än en etta på denna. SItter hellre i skogen och tittar på blåbär i 2 timmar, det är läskigare än denna film,

The Mark of Cain2008-03-23
Väldigt rörande film som verkligen visar vad krig kan göra mot människor. Regler, lojalitet och grupptryck handlar filmen om. Man får sig en liten tankeställare efteråt.

Rambo2008-03-11
"What you call hell he call home"

Sökarna 2 - Återkomsten2008-02-05
är en älskare av den första filmen så jag blev överraskat glad när det skulle bli en tvåa. Förhandsbokade den på nätet och den trilla ner i brevlådan. var en snuskigt bra uppföljare. Härlig musik, manus, skådespelare och bra extramaterial. Ettan var kult, stor chans att denna blir det också. Älskar också scenen då han möter poliserna i början, så klockrent. Svenska filmer när dom är som bäst!

Tid för hämnd2008-02-05
Håller helt med. Bond när han är som bäst. License to kill är enligt mig bästa bond filmen någonsin, tätt efter ligger living daylights, så man kan förstå att jag diggar Dalton som bond. Denna bondfilm har det där "lilla extra" som man brukar säga. Inspelningsplatserna är otroligt vackra, skådespelarna spelar jättebra, älskar sanchez, är riktigt cool som skurk och Dalton gestaltar bond briljant. Bond har blivit lite vassare och mera hård gemfört med connerys och moores filmer. Älskar denna film så mycket så nu ska jag se den igen;)

Knock Off2008-02-03
Jag tror att jag är den enda som älskar denna film;) enligt mig är det tvärtemot vad ni andra skriver

Tapto2008-01-30
Hitta den för 39kr på siba, Skrattade så mycket när jag såg en liten tom crusie. han såg ut som en riktig bråkstake. Ska ta och se den nu.

Double Impact2008-01-29
Jean Claude van dammes bästa film enligt mig, tight efter ligger bloddsport och kickboxer. Denna film har sin speciella anda svårt att förklara. Den fångar tittaren och skildrar handlingen på ett väldigt intressant sätt. Komiska repliker är störtsköna och fightingscenerna är utöver det vanliga. Den stora snubben van damme fightas mot i slutet var över 50 år när filmen spelades in. Kan man inte tro;)

Second in Command2008-01-29
Längtade länge efter denna och när den väl kom i brevlådan blev jag överlycklig. Sam keenan, amerikansk ambassad, terrorister, explosioner, fightingar, skottlossning, denna film har mycket. Blir väldigt irriterad när filmer som denna sänks i pris direkt. Bra filmer ska ju inte sänkas. Gav 269 för den vid releasen skulle ha kunnat betala det dubbla. Denna film ska ses om man diggar action eller van damme. Själv diggar jag båda, därför får den av mig en femma.

Retrograde2008-01-23
Tycker att Dolph bara blir bättre med åren. Retrograde är en väldigt bra film, om man bortser från vissa effekter. Den bästa svenska skådespelaren är lätt dolph lundgren. Vem annars skulle få 50 miljoner kr för att spela in retrograde;)

Ace Ventura - den galopperande detektiven rider igen2008-01-22
Skrattsjuka

Belly of the Beast2008-01-22
Seagal är seagal, Belly of the beast är belly of the beast, mästeverk är mästerverk, denna är det, denna är det.

Sniper2008-01-22
Lika stark film varje gång man ser den. Första gången jag såg den kom det som en chock. Den var så J**** bra. Verkligen den coolaste sniper filmen någonsin. Berenger är en professionell skådespelare i denna film. Berenger forever:D

Sniper 22008-01-22
Var en perfekt uppföljare till ettan. Var fastklistrad i soffan under hela filmen för den var så extremt spännande. Berenger är så tuff. Berenger forever:D

I Am Legend2008-01-20
Var bättre än vad jag hade trott, var några saker jag inte gillade så mycket men om man ser på helheten så var filmen väldigt bra. Will smiths bästa film efter I robot.

Catwoman2008-01-20
Medel, inte bra inte dålig.

Sniper 32008-01-17
Har sett ettan och den gillade jag, Gillade även tvåan. Sen fick jag reda på att det skulle komma en trea. Den var perfekt rulle att se en fredagkväll i soffan. Den hade både komedi och en stor krydda action. En film i min smak. Är ett riktigt Sniper fan. Läängtar tills sniper 3 ska ha release på bluray;) Berenger forever:D

Beck - I Guds namn2007-11-04
I säsong två så tycker jag att guds namn var det allra bästa. Bra manus, bra musik och spännande hela filmen igenom.

Sicko2007-10-09
vill inte bli sjuk..

Resident Evil: Extinction2007-10-09
inte nå läskig, bara action. synd.....

Rush Hour 32007-08-14
Efter lång längtan fick jag äntligen se rush hour 3. Den var extremt bra och rolig. Salig blandning av både action och humor i största grad. Den måste ses av dom som gillar komedi.

Rush Hour 32007-08-08
Läste att jackie kommer göra seriösa roller efter denna. inget mera action. Men det är fel, han spelar redan in en ny film där han fightas mot jet li:P

Rounders - sista spelet2007-08-05
All in:P

Schindler's List2007-07-10
Härlig film med Liam neeson. Enda som jag var förvånad som hände i filmen var att han inte tog fram sin ljussabel, och ingen kallade han för Qui-Gon:P

Shooter2007-07-06
MARK WHALBERG, fuck vad cool han är. Trodde innan att filmen skulle vara dålig men ack vad fel jag hade. Den var fullproppad med häftiga skjutscener och effekter. Ska skaffa denna på dvd när den kommer ut

Reno 911!: Miami2007-07-06
Den var väldigt dålig. Danny devito som höjde upp filmen lite;)

Die Hard 4.02007-07-06
Klockren uppföljare. nästan bäst i hela serien

Transformers2007-07-06
mycket bra film