Alla kommentarer avYakuza145

Inferno2021-01-03
Jag var så spänd inför den tredje filmen, eftersom jag gillade de två första. Men ack vilken besvikelse det blev. Inte alls i samma mått som de andra filmerna. Inte samma spänning alls. Jag tyckte inte om den här, för den levde inte upp till förväntningarna med olösta mysterium och sådant.

Legenden om Fong Sai Yuk 12021-01-03
Första gången jag såg de här filmerna så visste jag inte att de skulle vara så roliga. Jag trodde att de var drama som Kina-filmer brukar vara. Så det blev lite konstigt först, innan man säkert vet att det är komik som det ska vara. Jag gillar den här filmen, och Jet Li är en av mina favoriter. Kina-filmer brukar ju ha de flesta karaktärerna som halvgudar, och även i denna kan flera halvflyga och göra omänskliga höga hopp. Men jag antar att det är för att de är så duktiga på Kung-Fu.

Get the Gringo2021-01-03
Rolig och smart. Jag gillade den. Det var länge sedan som jag såg den, så jag minns inte allt. Bara att jag tyckte att den bra och sevärd. Så jag har skaffat den på nytt och ska se den i helgen.

Animal Factory2019-05-11
En film om 2 fångar, ena som spenderat mesta tiden av sitt liv i fängelse och den andra som förstagångsstraffad. Den äldre ser något i den yngre som ger honom faderskänslor, någon att ta hand om och som behöver honom.

Kvinnor på gränsen till nervsammanbrott2019-05-11
Såg den 1:a gången med mamma på bio när jag var 7 år, så då förstod jag inte allt. Men tyckte dock redan då att den var bra. Senare som vuxen, begrep jag mer när jag såg den. Den är rolig och härliga karaktärer.