Alla kommentarer avUncleBarney

Two Night Stand2015-01-15
Min sorts humor.

White House Down2013-10-14
Jag ger det en trea bara för att det var så roligt att se så löjligt mycket action ooch hur filmen följde exakt samma mönster som "The Rock"

Starter for Ten2013-09-13
Benedict Cumberbatch var bra. Roligt att se Tywin lannister i nåt annat.

Familjetrippen2013-08-25
Älskar den! Min sorts humor hela vägen!

Drinking Buddies2013-08-16
Fattade först inte heller slutet, men gick runt och grumla på det och tror jag klurade ut budskapet. För mig ett bra slut då, lite seg men bra karaktärer.

Epic - Skogens hemliga rike2013-08-16
Får en trea för att filmen är så väldigt snygg och att Chris O'Dowds röst är så jävla rolig.

Spring Breakers2013-08-04
Det enda bra var allt naket, but then again Game of thrones have alot of naked but is a million ways better than this shit.

Justice League: The Flashpoint Paradox2013-07-19
Love it

Man of Steel2013-07-08
Första 30 är bra, men sen är resten av filmen bara onödigt våld och skit. Skulle kunnat vara mer fokus på supermans väg till det mänskliga idealet eller hur superman lär sig hanterara sina krafter emot människor och hur han lär sig hålla tillbaka.

It's Kind of a Funny Story2013-05-27
Denna filmen prickar mig precis! Roligt att se Zach Galifianakis i en seriös roll som man inte automatiskt kommer att hata.

The Art of Getting By2013-05-26
This is me but without the talent. If Emma Roberst ask you if you wanna have sex with her you say YES!

The Details2013-05-19
Ja den sticker i alla fall ut ifrån Hollywood filmerna. Jag gillar pinsamma stunder. Men Tobey's ansiktsuttryck och kroppsspråk är nästan för mycket. He gives me the creeps. Smårolig film men inte för alla.

Hansel and Gretel: Witch Hunters2013-05-06
Finner sådana här filmer fullständigt löjliga. Koreografin är kass hela filmen igenom. Men den är igenom tittbar ändå.

Superman: Unbound2013-04-30
Jag vet att det är en tecknad film, men det känns inte realistiskt någonstans. Då menar jag inte brainiac och sådana grejer. Jag menar random folks reaktion till invasionen. Varför går de på gatan? Varför står poliserna ute i det öppna och skjuter mot bovarna i början av filmen. Detaljer som gör mig sur. efter att ha sett en massa Justice Leuage serier/filmer måste jag säga att jag gillar Superman mer som en teamplayer. Som solo så kan jag inte ta honom på allvar. Ett lågt betyg för mig.

Gangster Squad2013-04-11
Allt jag kan tänka på är hur mycket bättre "The Untouchables" är en denna.

Justice League: Crisis on Two Earths2013-03-15
Älskade animationen. Synd att de inte kunde ha Kevin Conroy som Batman bara. Storyn är något jag gillar, Batman gets his ass kicked way to much tho.

Oz: The Great and Powerful2013-03-13
Världens finaste porslindocka.

The Impossible2013-03-07
Jag må grunda mitt betyg på min reaktion till filmen. Säger det på ett oerhört manligt sätt, jag grät igenom halva filmen. Att en film kan beröra så tycker jag ändå är fantastiskt. Kalla det "emotionalistisk hollywoodifiering", det funkar i alla fall.

The First Time2013-03-01
Är väldigt cheesy för sådana här filmer. Awkward scener är min grej.

De fem legenderna2013-02-27
Snygg, inte så rolig, men jag gillar storyn och att den onde har en bra förklaring till att vara ond.

Berättelsen om Pi2013-01-20
Det är som många säger det där lilla extra som skaknas, stark 4

Les Misérables2013-01-14
Håller med Hestret. Live-sången är helt fantastisk. Anne och Hugh! Jag var först bara paff. Sen scenen med "I dreamt a dream" av Anne. Nåt utav det bästa jag sett rent skådespelsmässigt sätt. Men den blir lång och tradig. Sacha Baron Cohen ger verkligen med utav sin speciella humor.

Du gör mig galen!2013-01-12
Nya, intressanta karaktärer. Fantastiskt skådespel. En vanlig "grund"-story med några klicheér. Gillar att den är så annorlunda och verkligen petar ut i dagens filmvärld. Är det bara jag eller har inte Lawrence världens sexigaste kurvor?

Love in Manhattan2013-01-12
Känslor och humor.

Hotell Transylvanien2013-01-10
"This is how we get represented" var det enda bra med filmen.

12 edsvurna män2013-01-03
5 minuters scener som inte klipps någonting där kameran går emellan 3-4 olika dialoger. Det är så snyggt och alla "gubbar" spelar så bra, både i fokus och ofokus. Sådana scener görs inte längre bara. Fantastisk film.

The Raid - Uppgörelsen2012-12-28
Dem har varit kreativa, nytänkande, råa i sina actionscener.

Hobbit: En oväntad resa2012-12-13
Bra film, ger den en 4 för det fanns några scener med musik, (Treecharge) som inte alls stämde in. Vacker, cool Gollum, dvärgarnas städning är dum, längtar till Smaug scenen.

End of Watch2012-12-09
Störtskön hela filmen genom!

Rocket Science2012-12-09
Svag för Anna Kendrick...

Nästa sida »