Alla kommentarer avSweFilmOnly

The Animatrix2016-07-13
Tycker den här Matrix-franchén har blivit till en propagandaföreteelse som missbrukats och används av vissa extremistgrupper och av folk som saknar förmågan att skilja verklighet från fantasi.

Matrix Revolutions2016-07-13
Det enda som kan vara något att ha är väl special effects men i övrigt är detta mest surrealism på hög nivå och brist på fantasi i inspelningen (till skillnad mot TRON). Många som har förlorat verklighetsuppfattningen som jag har sett på diverse forum tycks inbilla sig att de är i filmen vilket jag anser att det är ett tecken på att filmen är olämplig för personer med dålig verklighetsuppfattning eller med ett traumatiskt förflutet.

Matrix Reloaded2016-07-13

Matrix2016-07-13

Lawrence av Arabien2015-10-27
Alldeles för lång och därmed seg. Inte mycket till sevärd, man förväntar sig lite action men det är inte så mycket bevänt. Det kanske finns lite spänning som tilltalar vissa men jag är inte en av dem. Hade den varit kortare kanske. Stark etta.

Wrong Turn 6: Last Resort2015-10-02
En etta, brun som ... får denna film! I brist på noll eller negativt betyg! Hade det bara funnits överlevare... Till och med Human Centipede var kanon i jämförelse! Sämsta jag set någonsin!

Wrong Turn 6: Last Resort2015-10-02
De tre första var bra, det skulle inte ha spelats in en enda till efter trean!

Wrong Turn 5: Bloodbath2015-10-02
Skitfilm på grund av slutet på alla i serien från och med nummer 4

Conspiracy.com2015-08-23
Får en femma för den har ett viktigt budskap!

Oculus2015-07-19
Slutet gör att den bara får en tvåa.

Julias ögon2015-07-17
Har precis samma anledning att ge den en etta som answai. eller "de två timmarna man slösat bort av sitt liv får man aldrig tillbaks"

WALL-E2015-05-06
Otroligt fånig och dum film, särskilt när det kommer till konsumenterna, och robotar med känslor kan bara inte existera. Är du maskiningenjör, leta upp nåt annat istället.

Automaton Transfusion2015-01-31
Jo jag med men inte om det bara är blafs-blafs utan handling som sen slutar abrupt med "to be continued". I och för sig är detta att avslöja slutet men då filmen inte är komplett skadar det inte. den är inte ens värd det. Noll av fem möjliga.

I Spit on Your Grave2014-12-14
Hämnden är ljuv! Det är den härliga känslan som filmen vill förmedla!

20122014-11-25
Hade varit OK (3a som Arctic Blast) men på grund av att den är på tok för lång blir det en etta.

The Conjuring2014-10-18
Hur som helst är ingen så dum att de tror att sådana saker finns på riktigt. Ganska super-naivt att ens skriva "sann" i början. Regissören kunde riva bort den texten, då får filmen topp betyg istället för det jag gav den.

SOPOR2014-10-13
Håller med Regnbågsbarn! Definitivt fortfarande högst aktuellt ja! Får därför en femma, en komedi värd en fyra annars.

The Experiment2014-09-08
Lika dålig som den tyska skräpfilmen! Kunde jag ge lägre betyg en ett skulle jag göra det eftersom jag gav "The Human Centipede"-filmerna en etta och till och med DE var bättre än detta!

The Arrival2014-08-20
Jag kan definitivt ge denna film en etta såvida det inte finns nån uppföljare jag inte känner till.

47:an Löken2014-08-10
HUR kan man ge denna underbara film låga betyg!? Det var en av de bättre jag sett! Att skriva "avstängningsvarning" är helt oförskämt!

House of 1000 Corpses2014-08-04
Får en tvåa. Max. Dels handlingen och dels att man har vänt upp och ner på färgerna i flera scener, ser bara billigt ut. När de effekterna var något nytt, lekte MTV med det ett tag, men det slutade de med innan denna filmen blivit inspelad.

Min fru är en utomjording2014-08-01
Får bara tvåa av samma skäl som Hulk Hogan skrev.

Herbie: Fulltankad2014-07-18
Filmerna ska ses som en komisk parodi på häst-tokiga personer, och deras maniska förkärlek till Travet... Eller som en parodi på hur bilägare behandlar sina bilar som om de vore hästar...

Göta kanal 3 - Kanalkungens hemlighet2014-06-26
Ja jag tyckte filmen var KANON, skrattade åt den lika väl som alla inlägg från de som gett den 1...

The Lost Room2014-05-21
Tillräckligt bra för att se fler gånger!

Night Skies2014-04-27
Detta är baserat på material från Stephen Spielberg som skrevs i slutet på 1970-talet. Det var delvis manuset till denna film, men det blev ingen film då, utan en del av detta material skulle komma att användas i "Närkontakt av 3:e graden", "Poltergeist" och "E.T" istället.

The Core2014-04-19
KANONFILM! Hur kan man ge denna film en 2:a??? "själdöda" var ett bra ord. Denna film är som science fiction SKA vara!

The Day the Earth Stood Still2014-03-09
Det är nog ingen film för mig... Ingen utomjording skulle nog göra så och ta lagen i egna händer utan vidare...

Besökarna2014-03-04
Värsta skitfilm som någonsin spelats in!

Lida2014-03-03
Regissören har tänkt på att göra Annie som hon skulle vara i verkligheten. Riktigt RÖS när jag såg henne! Bra jobbat, Rob Reiner!

Nästa sida »