Alla kommentarer avSanddy

Delivery Man2013-11-22
En exakt kopia av orginalet, önskar att de kanske tagit sig friheten att ändra något. Orginalet Starbuck är så mycket bättre!

Spring Breakers2013-04-07
Den var absolut inte vad jag hade förväntat mig, men absolut sevärd tycker jag. Är man inte filmintresserad så kanske man inte gillar den då den är lite udda och inte som en stor hollywoor film.

Struck by Lightning2013-02-24
Jag var tveksam till den även fast jag bara hört bra saker om den, och jag var tveksam i onödan för den är bra. Riktigt bra.

The Impossible2012-10-28
Helt fantastiskt och gripande film. Jag hade lyxen att vara på en visning där de hade en Q&A med regissören, screenwritern, producenten och Ewan McGregor efteråt och vad de berättade om inspelningarna och familjen som filmen handlar om gör det hela ännu mer fantastiskt.

The Cabin in the Woods2012-04-08
Den är verkligen inte som man förväntar sig att den ska vara. Gillar inte skräck egentligen, men denna var faktiskt bra :)

West of Memphis2012-02-06
Önskar att den inte vore så himla lång, en dokumentär på två och en halv timme är lite väl långt.

Pina2012-01-30
Jag somnade i biosalongen, behöver jag säga mer?

The Hunger Games2011-12-10
Längtar som en galning! :)

Breaking Dawn - Part 12011-11-22
Jag blev så positivt överraskad, jag verkligen avskydde den sista boken så jag övervägde länge att jag inte skulle se filmen. Men så gick jag och såg den ändå och den var SÅ bra, mycket bättre än New Moon som klart är dem sämsta filmen i serien. Ser verkligen fram emot sista filmen :)

You Again2010-11-21
Väldigt rolig :D

Charlie St. Cloud2010-10-17
Riktigt bra :)

Scott Pilgrim vs. the World2010-09-22
Den var lite för lång, dem hade kunnat korta ner den 20 min eller något..

Grown Ups2010-09-14
Den är rolig :D

Varning för Jönssonligan2010-09-12
Man måste älska Jönssonligan :D

The Men Who Stare at Goats2010-07-13
Bara jobbig.

Eclipse2010-06-30
AWESOME! Lätt bästa filmen i serien, fast det är inte så förvånande eftersom det också är den bästa boken.

Kick-Ass2010-04-18
Sjukt rolig :D

En galen natt2010-04-10
Hysteriskt rolig film :D

Remember Me2010-04-03
Seriöst, jag har nu sett den 4 gånger på BIO. Vill inte tänka på hur mycket pengar jag faktiskt lagt ut på filmen, men den är underbar, den är så bra. Första gången jag såg den så tänkte jag efter halva filmen "detta var väl inget", men ju mer det närmade sig slutet ju mer gillade jag den. Slutet var oväntat och jag skapade en slags hat-kärlek till filmen. I love it. måste bara tillägga att jag är långt ifrån ett fan av herr Pattinson, verkligen inte.. men i denna film är han faktiskt bra

The Runaways2010-03-20
Överraskande bra :)

Remember Me2010-03-13
Kom precis hem från premiären, både älskar och hatar filmen.

Whip It2010-02-05
Är inget fan av Ellen Page, men gillade verkligen denna :)

Alvin och gänget 22010-02-04
Älskar't

When in Rome2010-01-31
Filmen är väl inte så jävla bra egentligen, men gud vad jag skrattade :)

Dread2009-12-20
Den var bra, men ändå inte. Väldigt Störd! Och jag håller med "Talec"; ät ingenting medans ni ser den. Fy fan.

All About Steve2009-12-19
Den var faktiskt rätt rolig

The Blind Side2009-12-18
Fantastisk film!

I Come with the Rain2009-12-17
Seg, jobbig.. vet inte vad mer jag ska säga..

Men in Black2009-12-07
Tittade inte ens klart

New Moon2009-11-20
Var självklart på premiären i natt, blev besviken men ändå inte. Den missar så mycket från boken, allt känns så hastigt i filmen.. helt plötsligt händer någonting som man nog inte skulle förstå om man inte läst boken. Men, jag kan ändå inte låta bli att älska den.. det är ju trots allt New Moon! :)

Nästa sida »