Alla kommentarer avSalvation_Mind

Voices of a Distant Star2015-11-11
Smörja..

Kairos röda ros2015-11-08
Hade fått ett högre betyg då för den är inte särskilt banbrytande idag, största problemet är att karaktärerna är väldigt tråkiga då han har gjort de lika innehållsfulla som karaktärer i en standard rulle frn 30-talet.

He Died with a Felafel in His Hand2015-09-20
Hade antagligen uppskattat denna mer om jag sett den i tonåren.

Draft Day2015-05-18
Får en svag trea, lite för slätstruken och enkel.

McFarland, USA2015-05-18
Väldigt förutsägbar, men baserad på verkligheten och väldigt fin. En riktig feel good movie.

Wrong Cops2015-05-13
Rätt störd - som kan vara kul. Men tyckte inte den höll måttet för ett högre betyg.

Säg aldrig aldrig2015-05-12
Rätt tråkig film - svag tvåa knappt godkänd.

Repris2015-05-03
Lite lätt flängig, löjlig, ej trovärdig och pubertal, men ändå intressant. Får en svag trea ändå kanske just för det.

Once Upon a Time in Anatolia2015-05-02
Den har något speciellt över sig, men aningen för seg för min smak.

Control2015-05-02
En väldigt svag trea, den har något. Men man hade kunnat göra mycket bättre, utan att gå in för mycket på detaljer.

Get Smart2015-04-29
Kanske hade funkat när jag var sju..

Delivery Man2015-04-29
Svag trea, dock bättre än väntat.

Kärlek vid första ögonkastet2015-04-26
Charmig men förutsägbar.

Deep Water2015-04-13
Jag visste faktiskt inte riktigt vad jag hade att vänta.. På gott och ont, kanske lite mera ont. Lite för mossig för min smak men kanske skulle tycka om den mer vid en omtitt.

There's Always Woodstock2015-04-13
Kanske klippt o skuren för 12-åriga tjejer.

Kvarteret Skatan reser till Laholm2015-04-12
Har man inte sett filmen kanske detta är en etta rakt av, för den är ganska dålig som en fristående film. Men jag gillar den för jag gillade serien, men serien är bättre.

Print The Legend2015-04-10
Fascinerande att se dessa unga entreprenörer som drömmer om att bli nästa Gates/Jobs och hur de hanterar sin nyvunna makt och rikedomar.

Honung2015-04-09
Inte min grej, trist.

Närkontakt av tredje graden2015-04-09
Hade jag sett denna 1977 hade jag säkert gett ett högre betyg, men nu har man sett så mycket liknande bättre filmer.

Bad Johnson2015-04-09
Inte så pjåkig, skruvad och originell trots att den är förutsägbar.

Parallels2015-04-09
Väldigt otillfredsställande i slutändan så rekommenderas ej. Skulle inte blivit någon bra tv-serie heller.

Left Behind2015-04-08
Det här var ganska illa..

The Romantics2015-04-08
Filmen tillför inget nytt alls i genren, utan förlitar sig på ett säkert puttrigt manus som handlar om mänskliga relationer och samspelet i deras krets. Får en svag trea, tack vare ett flertal starka skådespelare.

Vanishing of the Bees2015-04-07
Viktig film, ganska bra utförd också.

Svart måne2015-04-07
Om man är sugen på en film som bara är udda och knäpp this is it - inte mycket annat underhållningsvärde för de som söker lite substans.

St. Vincent2015-04-06
Charmig med mycket värme, Murray är skön. Filmen har tyvärr ett väldigt ytligt djup, Naomi Watts gör sin roll helt okej men karaktären är ganska trist egentligen. Hur som helst är filmen ett trevligt tidsfördriv.

Frank2015-04-06
Har egentligen alla ingredienser för att kunna bli en underbar kult film, men når aldrig upp till de underhållningstopparna enligt mig. Filmen är klart sevärd hur som helst.

Manhattan2015-04-05
En av Woodys finaste, men hamnar inte för det bland mina topp-5 från honom. Lite för "ren" och tråkig kanske.

Dum och Dummare 22015-04-04
Riktigt urusel och inte rolig någonstans.

Den tillfällige turisten2015-04-03
What a bust! En alldeles för lång film utan charm med en grå och trist huvudrollsinnehavare, mao ett riktigt sömnpiller.

Nästa sida »