Alla kommentarer avPlacebohoe

Längtar!

I Am Bruce Lee2012-02-13
VILL SE!!

Kafka2012-02-12
Välgjort, välspelad och väldigt spännande.

Margin Call2012-01-11
Riktigt tråkig, den började ganska bra, men spänningen släppte och det blev bara tråkigare och tråkigare.

Hostel 32011-12-06
Utan Eli Roth lär ju filmen suga :/

Främlingen2011-12-06
Väldigt bra manus och skådespeleri som höll mig intresserad genom hela filmen. Slutscenen är riktigt bra.

Supercroc2011-12-06
Så dålig att den inte ens är rolig utan patetisk. Effekterna var bland det sämsta jag har sett och dialogen var dåligt skriven och dåligt levererad. Klyschigt och förutsägbart som fan!

Vilddjuren anfaller2011-12-06
Ganska mysig och Leslie Nielsen spelar bra! Det kunde ha varit ännu mer blodigt och rått på vissa ställen, men ändå sevärd.

Lady Snowblood 2: Love Song of Vengeance2011-12-06
Inte lika bra som ettan, det händer inte alls lika mycket och jag förväntade mig mer blod och fightscener som gjorde ettan så bra. Som många skriver tappade man ibland fokus på Lady Snowblodd, vilket var väldigt tråkigt. En svag trea.

Lady Snowblood2011-12-06
Härligt blodigt film! Väldigt snygg och det är gott om avhuggna kroppsdelar och sprutande blod, vilket alltid är ett plus. Klippningen var bra och den var också spännande.

Studenten från Prag2011-12-01
Bra historia och bra genomfört. Conrad Veidt är lika bra som vanligt, men han är bäst i Dr Caligaris Kabinett :)

För Maria2011-11-28
Bra manus och fina scener med döden :)

Pale Rider2011-11-24
Riktigt bra och spännande. Clintan passar perfekt i sin roll!

Blessed2011-11-24
Ganska tråkig och saknade spänning, se Rosemary's baby istället!

Familjen är värre2011-11-23
Helt okej, ungefär lika rolig som ettan.

Immortals2011-11-23
Riktigt snygg, bra story och riktigt underhållande. Jag älskar 300 och blev inte förvånad över att gilla den här också. En stark 4:a!

Grizzly2011-11-23
Helt okej, fanns några blodiga scener, men hade gärna sett ännu mer utav björnen och ännu fler blodiga scener och mer intensivt.

Camp Slaughter2011-11-13
Bland det sämsta jag någonsin har sett. Dålig film på alla plan.

Haywire2011-11-12
Gina Carano är en grym MMA-fighter, min kvinnliga favoritfighter. Ska bli kul att se henne i Haywire.

The Hammer2011-11-12
Jag som tränar MMA och som gillar Matt Hamill vill väldigt gärna se den här filmen :)

Piranha 3DD2011-11-12
Vill se!

I Saw the Devil2011-11-12
Riktigt bra, brutal och blodigt, precis som det ska vara och snyggt gjort dessutom!

11-11-112011-11-09
Väldigt tråkig och inte spännande alls.

The Woman2011-11-04
Jag gillade de sista 10 minuterna och allt gore, men annars var den lite tråkig emellanåt, men ja helt okej film!

The Human Centipede II2011-11-04
Lika bra som första, kul att den är filmad i svart-vitt, dock mindre bajs än jag trodde, men jag vill gärna se den oklippta versionen!

The Butcher2011-11-01
Ganska obehaglig och en scen var riktigt bra gjord, men annars tycker jag att filmen missade på en del grejer. Den hade potential att bli riktigt bra, men bättre karaktärsfördjupning, slut och om man hade tänkt mer på bildkompositionen hade den kunnat få ett högre betyg, men en stark tvåa för intensiteten som kändes nästan igenom hela filmen.

Närkontakt av tredje graden2011-10-26
Lite segt fram till slutet som höjde betyget till en svag fyra.

Svarta mamban2011-10-25
var ett tag sedan jag såg denna, men det jag minns från den är positivt. Ska ses om.

Battle Creek Brawl2011-10-23
Lite smårolig, men fight-scenerna kunde ha varit bättre gjorda.

Pandoras ask2011-10-23
Snygg och intressant film.

Nästa sida »