Alla kommentarer avKosmoskorven

Mermaids: The Body Found2014-03-20
Helt okej, rätt intressant, tog den med en nypa salt.

Tvivel2014-03-03
Vi klickade inte...tyvärr.

Carrie2014-01-31
En stor djävla besvikelse.

Mum & Dad2014-01-05
Störd.

Night Flier2014-01-03
Nej, den här var dålig. Utdragen. Seg. Tråkig. Jag ville ha mer blod, mer vampyr, men det fick jag inte.

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann2014-01-03
Överraskande bra! Fan, där ser man.

Galaxina2014-01-03
Njae...usel på ett b-igt och lättsmält vis. Gick att titta på, inte riktigt min kopp te.

Mega Shark vs. Giant Octopus2014-01-03
Herregud...så djävla dålig.

Blubberella2013-12-26
Värre smörja har man sett.

Thor: The Dark World2013-11-03
Jag vet inte vad jag ska känna just nu. Jag hade ingen förväntningar, jag har hört delade meningar om filmen och kände lite att okej, okej...vi tar det som det kommer. Och det gjorde jag och såhär känner jag just nu - visst, den var mycket bättre än första filmen, men det enda som gjorde den bra, det var Hiddleston. Surprise! Handlingen i sin helhet kändes tunn och hattig och som några andra redan nämnt, var det menat som en komedi? Eller? Och sen skiter jag i Thor och Janes romantiska relation. Den enda relationen som man vill ägna sin tid åt i biomörkret är den mellan pappa Oden, Thor och Loke. Men det är man sparasam med, tycker jag. Okej bioupplevelse dock.

The Possession2013-11-03
Håller med xpor. Men eftersom den ändå slank ner och eftersom den inte var katastrofalt usel, så ger jag den en trea i betyg.

Du gör mig galen!2013-10-29
Trodde inte att jag skulle gilla den här filmen. Jag trodde att den skulle vara en typisk förutsägbar film. Visst, den var kanske liiiite förutsägbar...men ändå inte. Tragikomisk. Sorlig. Vet inte hur jag ska känna. Hur som, en svag fyra får den.

We Are What We Are2013-10-29
Nej, den föll mig inte i smaken. Visst var den stämningsfull, men tempot var alldeles för långsamt. Det blev tråkigt. Tyvärr.

The Theatre Bizarre2013-10-27
Den här filmen SÖG.

Dinner for Schmucks2013-10-27
Kunde lika gärna fått en tvåa i betyg, den står och väger. Gick ner som så mycket annat skit. Förutsägbar och klyschig och yadda yadda. Inget jag kommer att se igen. Tror att jag skrattade...vid två eller tre tillfällen. Hm.

The Purge2013-10-20
Nej...poänglös film. Fick inte ut ett jota. Kände mig mest oengagerad och uttråkad.

World War Z2013-10-20
Absolut inte den bästa zombie-filmen jag sett. Helt okej förvisso, men lite för utdragen för min smak.

The Conjuring2013-10-20
Stämningsfull, kan få en fyra i betyg vid en omtitt.

Antiviral2013-10-16
Alltså...den här var intressant. Det ska gudarna veta. Intressant och störd. Sjuk. Motbjudande. Obekväm. Måste se den igen. Den etsade sig fast. Caleb var helt djävla enastående som Syd March!

Evil Dead2013-10-13
Kan inte säga att jag superdiggar den råa, överdrivna tonen som genomsyrar filmen. I längden känns det lite tjatigt, som om dom vill överträffa sig själva gång på gång. Fast samtidigt blev jag positivt överraskad. Inget slår dom gamla filmerna, men jag tyckte ändå att den här var en bra och intressant remake. Visst kan man ifrågasätta ett å annat, men i sin helhet fyllde filmen sitt syfte - den underhöll mig.

Vittra2013-10-13
Nej vet ni vad, den får en etta istället. "En svensk Evil Dead"? Skämtar ni eller?

Vittra2013-10-13
Vad exakt ville man uppnå med den här filmen? Den var som en enda lång och seg upprepning på sånt som redan gjorts, och inte nog med det...man gjorde det dåligt. Så in i helvete mycket sämre. Det här var skit. Bortkastad tid. Det fanns INGET som var bra med den här avskrädeshögen - bortsett från Johannes Brost, han kändes malplacerad men höjde ändå filmens betyg från en solklar etta till en tvåa. Nej, fy fan vilket djävla skämt. Ursäkta språket, men jag trodde verkligen på den här filmen och känner mig gruvligt besviken såhär efteråt. Ursäkta mig.

V/H/S/22013-10-05
Bortser man från att dom flesta skådisarna suger, så är den här filmen helt okej. Gillar idén skarpt. Man får gärna "vässa" den liter mer och göra en 3:a.

Slakta dem alla!2013-09-15
Om det fanns en djupare bakomliggande tanke med den här filmen så missade jag den i alla fall. Det här var bara en massa tok...

The Toxic Avenger2013-09-15
Det hjärndöaste jag sett på väldigt länge...mycket säregen.

Due Date2013-09-15
Urvattnad. Visst var den rolig på sina ställen å visst skrattade man. Men den var alldeles för utdragen. Mot slutet kände jag mig mest irriterad.

(500) Days of Summer2013-09-13
Över mina förväntningar.

Mulholland Drive2013-09-08
Lynch är nog lite för svår för mig. Men Naomi Watts var helt briljant!

Apflickorna2013-09-08
Uselt skådespeleri, krystad stämning och handlingen var minst sagt osammanhängande. Nej, den här filmen var skrattretande dålig.

The Mortal Instruments: Stad av skuggor2013-09-04
En utav dom mest värdelösa och desperata filmer jag sett.

Nästa sida »