Alla kommentarer avJonkenstein

Mumien2021-12-02
Mycket bra film det. Älskar såna här äventyrsfilmer.

Kan du vissla, Johanna?2021-12-02
Klassisk. Brukar se den när den går på julafton.

Göta Kanal2021-12-02
Klassisk svensk film som går att se många gånger. Väldigt många gånger bättre än uppföljaren.

Gudfadern2021-12-02
Gudafadern är väl en av de mest kända filmerna på jorden. Den var bra, men inte mer än så tycker jag. Det händer saker hela tiden, men man tycker ändå att den känns väldigt lång mot slutet. Inte riktigt min smak.

Galakväll på operan2021-12-02
Bröderna Marx absolut bästa film. Går att se hur många gånger som helst.

Pirates of the Caribbean: Svarta Pärlans förbannelse2021-12-02
En solkar femma. Den bästa piratfilmen som någonsin gjorts. Ingen tvekan om det. Har du inte sett den? Se den NU!

Beck - Spår i mörker2021-12-02
Den bästa filmen med Beck!

Beck - Kartellen2021-12-02
Spännande och sevärd som man gärna ser om.

Beck - Hämndens pris2021-12-02
Det märks att man satsat lite extra på denna film. Har för mig att denna gick på bio, och de som visas där brukar vara mer genomarbetade än de som släpps på DVD direkt.

Beck - Lockpojken2021-12-02
En av de bästa Beck-filmerna.

Bean - den totala katastroffilmen2021-12-02
Man garvar en hel del genom filmen. Har sett den några gånger och vissa scener ser man alltid fram emot.

Beck - Annonsmannen2021-12-02
Denna avviker lite från de andra filmerna på nåt sätt, men inte så att det blir ett högre betyg. 3.

Ett päron till farsa i Las Vegas2021-12-02
Kul film, men jag tycker nog att den första filmen är den bästa.

Young Einstein2021-12-02
En ganska kul film med några riktigt roliga scener. Scenerna när han håller på med sina instrument är ju riktiga höjdare.

Hälsoresan2021-12-02
Den här filmen är nog den sämsta i serien. Har några kul scener, men är inte alls som de andra filmerna.

Marie Antoinette2021-12-02
Vet inte vad jag hade för förväntningar, men denna dög mycket väl som underhållning. Såg den med skolan som "historialektion".

Monty Pythons Life of Brian - ett herrans liv2021-12-02
En riktig klassiker. Skämten avlöser varandra i en väldig fart, och många oväntade situationer dyker upp. Allt görs på ett skitkul sätt.

Ronja Rövardotter2021-12-02
Bra barn/familjefilm som man såg många gånger när man var liten. Absolut värd att se om flera gånger.

Titanic2021-12-02
Mycket välspelad och påkostad film. Bra handling som visar hur det var ombord den korta tid Titanic flöt.

Hajen som visste för mycket2021-12-02
Skitbra film, humorn är av den bästa sorten och skådisarna är som vanligt bra.

Donnie Brasco2021-12-02
Bra verklighetsbaserad maffiafilm.

Hajen2021-12-02
Den här filmen är bra. Hajen har de fått till bra och skådisarna är lysande. Inte så otäck som jag trodde, men spännande var den.

Hot Shots! Höjdarna!2021-12-02
När jag såg den här filmen första gången skrattade jag som aldrig förr. Skitkul.

Fyra bröllop och en begravning2021-12-02
En kul film som går att se flera gånger. Synd bara att Rowan Atkinson inte var med mer än han var.

Jackass - The Movie2021-12-02
Hela filmen är skön förutom vissa inslag som pågår alldeles för länge. Extramaterialet är också kul. Filmen är ganska lik serien, men kan vara lite mer extrem på vissa punkter.

Die Hard2021-12-02
Bra actionfilm om hur Bruce Willis ska överleva ett gäng tyskar i en skyskrapa. Spännande nästan hela tiden, i allafall om man inte sett den. Denna filmen e så klassisk att det går att se den hur många gånger som helst.

Wedding Crashers2021-12-02
Skitkul film som de flesta med Owen Wilson. Har inte skrattat så här mycket på länge.

Die Another Day2021-11-29
Hyfsad film, men inte alls med samma stämning som i de gamla filmerna. Är nog den sämsta i Bond-serien.

Jönssonligan och den svarta diamanten2021-11-29
Jag har nog sett denna flest gånger av alla i serien, men den är ändå alltid lika kul. Peter Haber passar perfekt som den excentriske doktor MA Busè.

Allt eller inget2021-11-29
Kul film som man gärna ser flera gånger. Skådisarna och handlingen är bra.

Nästa sida »