Alla kommentarer avIEatFish

Searching for Sugar Man2013-07-30
Maliks sommarprat ger en extra dimension till filmen. Mycket bra och vilken fantastisk människa Rodriguez verkar vara. Klart sevärd!

Man of Steel2013-07-07
Nej detta är inte bra.. detta är på gränsen till dåligt. Hade ändå hyfsade förväntningar på filmen men tydligen går det inte att göra en bra stålmannenfilm. Han är helt enkelt en för löjlig hjälte och dessa sinnessjuka strider som vara i evigheter med total förstörelse tillför ju inget utan är bara fruktansvärt tråkigt. Nej sjukt besviken.

Rock of Ages2012-09-26
Människor som har noll koll på vad Rock'n'Roll är för något ska inte heller spela i dessa filmer eller för den delen göra dom.

The Hunger Games2012-08-06
Totalt intetsägande

American Pie: Reunion2012-06-29
Efter ca 30 sekunder kunde jag avslöja hela filmens handling. Mest förutsägbara skiten någonsin.

The Girl with the Dragon Tattoo2012-01-26
Helt okej film men den svenska versionen är mycket bättre.

Män som hatar kvinnor2012-01-05
Bland det bättre som släppts i Sverige på väldigt många år. Blev positivt överaskad då jag verkligen inte förväntade mig detta

Real Steel2012-01-04
Utförandet är helt okej men den är så fruktansvärt förutsägbar att det inte går att ge den ett högre betyg. En kavalkad av klyschor

The Big Lebowski2011-09-03
Djupt besviken... var tyvärr inte alls min humor, Jeff Bridges är riktigt skön dock

Apornas planet: (r)Evolution2011-08-11
var folk höga när dom såg den här filmen?

The Beaver2011-08-09
För kort.. hade potential att bli en fyra men eftersom förhållandena mellan nyckelkaraktärerna inte skrapar mer än på ytan får det bli en trea. Filmen hade med lätthet kunnat vara en halvtimme längre och då antagligen också varit bättre.

Your Highness2011-07-27
Vad gör Natalie Portman i den här jävla skitfilmen?

X-Men: First Class2011-07-07
Allt med Kevin Bacon är bäst

Priest2011-06-03
Marginellt bättre än Scott Charles Stewarts the legion men det säger iofs inte speciellt mycket.

My Soul to Take2010-12-18
Katastrofdålig. Wes Craven är en sjukt överskattad regissör som inte levererat något av klass sedan terror på elm street.

The Town2010-12-13
Helt okej underhållning men inget speciellt

Skyline2010-12-08
hahahahahaha detta var ju bara så genomuselt det kan bli. Fanns det någon handling i filmen överhuvudtaget?

Catfish2010-12-01
Är tämligen säker på att det finns en hel del material i den här "dokumentären" som är fejkat. Trots det en tämligen underhållande film. Svag fyra

Spinal Tap2010-11-05
Fantastiskt skön film! Mängder med klockrena repliker rätt igenom hela filmen. Klart sevärd

The Social Network2010-10-28
Mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara! Även om mycket i filmen kanske inte är sant är historian i sig väldigt intressant

Pappa på burk2010-10-20
Att jämföra det med en våldtäkt är ju dock ganska så sjukt. Tyckte den var ganska så underhållande även om det var tämligen förutsägbar men det är ju å andra sidan alla filmer inom den här genren.

Red2010-10-15
Underhållande och lite annorlunda action. Klart sevärd

Devil's Playground2010-10-14
Tyckte det lät som en hyfsad rulle. Dock visade det sig att så verkligen inte var fallet.

The Trotsky2010-10-06
Hmm den här verkar väldigt intressant! Blir att till att se den inom en snar framtid

Knight and Day2010-10-06
Helt okej underhållning. Över förväntan

The Last Airbender2010-10-01
Väldigt förutsägbar med begränsade skådespelarinsatser men den underhöll mig trots dess brister.

Lady in the Water2010-08-28
Paul Giamatti är det enda bra med den här filmen. Det sämsta som M Night Shyamalan gjort.

Eclipse2010-08-19
Ungefär lika spännande som att se färg torka

Vampyrer suger2010-08-18
Ännu sämre än väntat

Zombieland2010-08-18
"I'm not very good at goodbyes soo.... that'll do pig" Sjuk skön=)

Nästa sida »