Alla kommentarer avHysteria

The Drop2015-01-03
Riktigt bra och något annorlunda :)

Enough Said2014-09-21
Riktigt bra film och inte som alla andra amerikanska filmer utan väldigt fin! Skådespelarna är också duktiga. :-) En liten tår på slutet också...

Draft Day2014-09-21
En 4a eftersom den inte är som alla andra sportfilmer utan väldigt annorlunda, kul för en gångs skull att den inte är som alla andra amerikanska sportfilmer.

Edge of Tomorrow2014-09-21
Tyvärr blir de för tjatigt när de upprepas hela tiden men annars en hel del bra ändå.

Non-Stop2014-06-05
En av de bästa filmer jag sett utan tvekan, spännande från början till slut!

Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann2014-05-03
Sååååå dålig , hur kan den ha fått en fyra????

The Last Days on Mars2014-04-14
Helt ok film , spännande ! Men absolut ingen höjdare... :) den gick att titta på och förstörde inte kvällen :)

Laglös2014-04-14
riktigt seg film men ändå vill man se mer av den då handlingen egentligen är väldigt bra, synd att de sabbat bort en så bra handling på en seg o långdragen film! besviken!

Lone Survivor2014-04-14
Sjukt bra film! Så välgjord!

Mig äger ingen2014-03-23
En lättsam film till en början som växer sig allt starkare och djupare. Otroligt gripande och bra skådespeleri !

The Conjuring2014-03-22
Otroligt imponerad!

Skottår2014-03-10
Gullig

The Wolf of Wall Street2014-03-10
Absolut inte en 5a. Men en 3a...

12 Years a Slave2014-02-26
mycket bra men hemskt att se vilka svin de funnits utan hjärta o själ

Escape Plan2014-02-09
Tycker den är hur bra som helst och väldigt spännande. Den blir aldrig seg. Jag tycker både Stallone och Schwarzenegger gör riktigt bra roller och inget överdrivet direkt.

Hobbit: Smaugs ödemark2014-02-09
SNYGGASTE FILMEN PÅ LÄNGE! sjukt bra film rakt igenom. Måste ses på bio dock för där blir den mycket bättre!!! längtar till 3an!! de får aldrig sluta göra denna typen av filmer ! Oslagbart i jämförelse med sagan om ringen.

Gravity2014-02-09
Sååååå bra

Frost2014-02-09
Gullig och fin saga! Den är verkligen sevärd, inte bara för barn utan även för vuxna. Inte alls omogen på något vis.

The Counselor2014-02-09
Jag tycker den är väldigt bra med ett mäktigt skådespeleri samtidigt som handlingen är spännande rakt igenom! Den är verkligen sevärd!!!

Monica Z2014-02-09
Tycker att den kunde gjorts mycket bättre faktiskt men ändå väldigt bra skådespeleri men jag tycker den kunde gjorts ännu bättre , de handlar nog om regissören...

Don Jon2014-02-09
Jag gillar den... blev verkligen överraskad! Den har en poäng! Finns många som har samma problem i verkligheten som inte tas upp så ofta i vårt samhälle tyvärr. Den gör en bra skildring. Inget överdrivet utan bra! Kunde fått en 5a men känns som att där va en del förbättringar som kunde göras ändå.

Runner Runner2014-02-09
Hyfsad! Spännande stundvis!

This Is the End2014-02-09
Dålig !

Känn ingen sorg2014-02-09
Slösa inte er tid på detta skitet! Den visar verkligen vad svenska filmer går för. Urdålig !

jOBS2014-02-09
Riktigt bra!

Captain Phillips2014-02-09
Väldigt nära en 5a! Tycker den är seg i början och inte förrän i mitten av filmen de händer lite men då är den spännande rakt igenom! Bra gjord med stor hjälp av Tom Hanks såklart!

Familjetrippen2014-02-09
En riktigt bra komedi! Längesen man såg en rulle man kunde skratta åt hela tiden! :) superkul! Rekommenderas verkligen. Ni som tycker den är dåligt vet inte vad ni pratar om! :)

Safe Haven2013-08-10
Fruktanssvärt underbar film! De som säger något annat har inte sett mycket... en film som är oberäknelig, spännande, romantisk och djup! :) en mysig liten by som filmen utspelar sig i.. kanon manus!

Eden2013-02-09
Fruktanssvärt bra film, men en film som gör en kräkfärdig över hur sjuka människor det finns... och att den dessutom är sann gör de inte bättre. Rekommenderas starkt att se! Oförutsägbar och väldigt spännande att se hur hon tvingas samarbeta med de som kidnappat henne för att själv överleva...

The Words2013-02-09
Så fruktanssvärt bra film! Seg i början för att sen bli helt underbar,

Nästa sida »