Alla kommentarer avHallkatla

Sausage Party2016-10-25
Jag startade filmen i tron att det var en barnfilm(haha ja jag vet), så jag blev glatt överraskad.

Cape Town Cops2016-10-25
Jag brukar inte vara den som viftar med feministflaggan men de kvinnliga porträtten i den här filmen var ju inte riktigt okej. Varenda kvinna var naken, otrogen eller prostituerad. Utöver det så var filmen ändå extremt dålig, jag vill inte använda det ordet utan att förklara vidare men det finns inte så mycket annat att säga, värdelöst manus och bara...tom?..topp sämsta thriller filmen på länge.

A Walk in the Woods2015-12-18
"Books is like TV, for smart people" Utöver det citatet som var extremt bra och kommer att återanvändas. Nja.. jag vet inte, karaktärerna var för överdrivna och ibland återanvändes miljöerna i exakt samma kameravinkel så att det var uppenbart.

Sherlock - A Study in Pink2015-12-13
Jag kanske är konservativ men jag har lite svårt för att det ska vara Sherlock holmes i modern tid, jag anser att serien hade kunnat vara en egen med egna karaktärer, med en asperger detektiv och en doktor. Men den fungerar, skapligt.

Cooties2015-11-01
Jag visste inte att det var en skräckkomedi, trodde att det var drama, när jag började titta på den, så jag skrattade högt när hästsvansen föll av. Gillade Hobbitskämtet också. Det var väl det...

WildLike2015-09-29
Huvudpersonen i den här filmen har hamnat bland top 3 mest irriterande huvudperson jag fått följa. Men Storyn håller, om än något förutsägbar med ett rätt sladdrigt slut. Jag har även en stor svaghet för vildmarksfoto.

The Wild Blue Yonder2015-09-29
Tror att filmen på något sätt ska vara "modern konst", men fotot räcker liksom inte till och jag tycker att det saknas information för att man ska köpa "the alien"s historia. Det räcker inte till för att vara en filosofisk film heller. Nej detta fungerade inte för mig.

Iceman2014-10-01
Med noll förväntningar så var detta det roligaste på länge.

Godzilla2014-08-25
Godzilla vs Cloverfieldmonstret... bajs.. snygga effekter därav en 2 inte en 1 i betyg.

The Conspiracy2014-08-04
Känns som att blanda Eyes wide shut med en rejäl nypa av Blairwitchproject/VHS/mockumentär liknande skakig kamera för att få inlevelse. Men jag skrattade väldigt ofta + scenen ifrån omslaget, därav 3.

Son of God2014-06-11
Spoiler han dör i slutet.

Black Knight2013-03-20
Denna film ses i samband med extrema mängder med alkohol el liknande. Men sanningen är att du inte ens skrattar så mycket som du vill göra när du ser en komedi ändå. Se Army of darkness istället.

The Dead Next Door 2012-07-22
Det är så mycket fel i den här filmen att dte bara blir rätt. längesedan jag har skrattat så mycket. Likla rolig som ex braindead.

Cat Soup2012-06-10
Jag förstår fortfarande inte vad jag nyss tittade på. Det mest psykotiska och trippade jag sett i mitt liv. Jag vill veta vad personerna bakom den här filmen har tagit.

Snövit: en skräcksaga2012-06-05
Söt tolkning av snövit sagan. Lite roligt att hon plockar ett äpple från en ek i början, konstig miss.

The Flowers of War2012-06-02
Jag förstår inte på något som helst vis att filmtipset ansåg att jag skulle ge den här filmen en 5a. Visst filmen är bildligt snygg men karaktärerna och dialogerna är bland det hemskaste jag sett. Så stereotypa karaktärer. Allt är förutsägbart, det känns som att filmen är gjord som att "Det här gör en bra film".. vilket det inte gör. De hade bla kunnat skippa hela grejen med att det är en flicka som är berättarrösten för att se saker ur hennes synvinkel. usch..besviken

Wizard of Gore2011-10-17
Eeeerrr! det är egentligen det enda jag vill säga. Varenda scen i den här filmen känns som om den är 1 timme lång, filmen tar ALDRIG slut! skådespelarna är sämre än porrskådisar, med hästlängder. filmen är klippt fruktansvärt dåligt, musiken är överhypad, sminkningen är sämst, effekterna är ännu sämre och storyn..är nästan icke existerande. Slutet är.. flummigt.. okej för b-gore men det här.. aldrig aldrig igen. den är läskigt dålig.

Dunderklumpen2011-09-16
förstörde mitt liv som barn.

Faust: Love of the Damned2010-09-21
Skåd-is-arna pra-tar så-här, s-om p-å te-ater.. Förövrigt tror jag att det är mindre sex i mjukporr än i den här filmen.

Man-Thing2010-09-21
Den här filmen är DÅLIG, nej SÄMST!! När det fortfarande är 20 minuter kvar känns det som om det har gått 5 timmar, den tar aldrig slut. Det finns ingen logik i filmen. Musiken är överdriven, jag får krupp aids och tinitus på en gång. Skådespelarna är valda för sitt stereotyp utseende och inte för deras skådespelarprestationer, de lade antagligen ner mer pengar på rökmaskinerna i träsket än på skådespelarna. Vart kom deras romans ifrån? Effekterna är....ja låt mig säga att monstret har gummihandskar med sjögräs fastklistrat på. Det är inte ens roligt, jag ger mig själv hellre ett lavemang än att jag tittar på den här filmen igen. Han som kallas för Schist borde kallas för Shit för det är på det sättet han agerar, precis som alla andra i filmen.

Dangerous Water2010-04-28
Jag får hellre spetälska och slår ihjäl mig med en arm jag tappat än att jag ser den här filmen igen. Storyn är förutsägbar, skådisarna är sämst, de enda effekterna som är bra är kanske hajbetten men resten är värdelöst och plastigt och jag vet inte vad, haj infon är bara... skrattretande... nej.... NEEEEJ!!!!! NEJ! (jag skulle se filmen igen bara för att skriva ner allt som händer och vad jag hatar med det)

Vinyan2010-02-16
hatar filmen så jävla mycket, jag vill döda henne! irriterande jävla människa, det gick inte att tycka om filmen på något sätt alls för att hon var bara så otroligt jobbig, man fick ingen som helst medkänsla för henne överhuvudtaget!

Funny Games U.S.2010-02-16
Blev sjukt överraskad! Har otroligt svårt för remakes. Gillade den. Ska se den gamla också.

Grotesque2010-02-15
Hade jag velat se mjukporr/snuff film hade jag tittat på det, nu ville jag se skräck och gore och fick se sprutorgasmer och inte alls mycket blod. nej.. grotesk, ja, men iaf inte på det sättet jag var ute efter.

Ed Gein: The Butcher of Plainfield 2010-01-24
Kunde de inte bara ha hittat på ett namn på mördaren, ett namn på staden så hade de haft en skaplig skräckfilm men när det ska föreställa Ed gein så är det fan ett hädande. Ed gein var ett monster men han behöver inte bli avbildad som ett monster som han inte var. Ingenting stämmer! INGET! bland det sämsta jag sett. Se den äldre filmen istället om du är intresserad av Ed gein.

Ed Gein2010-01-24
Jag har läst mycket om seriemördare och framförallt Ed gein. Filmen håller sig rätt bra till fakta, vissa saker stämmer ju inte men den var bra. Det var rätt fula effekter dock, kunde ha blivit bättre kanske.

Inside2009-11-13
Filmen försöker vara konstnärlig och samtidigt gore.

Ultraviolet2009-11-11
Vad är det med den softade huden? Jag är inte mycket för science fiction men det här va sämre än vanligt. Det enda positiva va väl att Milla Jovovich är trevlig att titta på..

Coraline och spegelns hemlighet2009-11-10
Lyckas ju inte lika bra som Tim burtons filmer, men sjukt söt och konstig.

Död snö2009-11-04
sjukt seg i början, sjukt irriterande att det är norska. dass scenen någon? Men när slakten väl börjar är det sjukt roligt.

Nästa sida »