Alla kommentarer avFantastroid

The Boy2016-05-20
Mysig men inte mer än så.

The Forest2016-04-05
Bra idé, snygg affisch, svag film, kasst slut. Bläh!

10 Cloverfield Lane2016-04-02
Otroligt bra fram till de sista tio minuterna som man kunde ha slopat helt. Slutet skulle ha sänkt till en trea om det inte var så att det finns så många intressanta djup i karaktärerna och det finns så många vinklar för allas motiv. Taglinen säger allt.

Beck - Vägs ände2016-03-09
Tror baske mig att detta är den bästa Beck to date. Det säger visserligen inte så mycket, mycket är däremot att tacka Hivju för.

Deadpool2016-02-13
Jag kommer aldrig att glömma när jag såg Deadpool på premiären. Svettdimman låg naturligtvis tät i lokalen och framför mig satt tre Nintendo 3DS-fans och diskuterade, högljutt, fördelen av att släppa "Undertale" på Nintendo för voice actingens skull. Filmen börjar och han vars kropp rymmer mest nörd vrålar ut varenda textremsa i hela introt samt kompletterar med egna små kommentarer som "yeah this is deadpools film right" osv. Det är naturligtvis samme person som tjoar högst i scenen efter eftertexterna. TL;DR bra film men vänta några veckor med att se den på bio för just nu är nördarna där och nörding it up.

LEGO Marvel Super Heroes: Maximum Overload2015-09-04
Jag mins den som fantastisk.

Mad Max: Fury Road2015-05-19
Fy vad otäcka de är emot varandra i framtiden.

The Redwood Massacre2015-05-17
Här har vi en riktig skopa dynga. Snålt med gore och inga tuttar. Tvärtemot slasher-receptet såklart. Varför ska man få vara glad när man ser på film?

Cinemania2015-04-25
Känns som fel forum men shit vilken tragik. Inte så mycket filmnörderi som andra besvär tyvärr.

The Trip to Italy2014-11-23
Såg miniserien. Lite seg i starten men efter några avsnitt kan jag inte få nog. Mycket bra.

En duva satt på en gren och funderade på tillvaron2014-11-14
Riktigt jävla bra. Som vanligt blir man lämnad med en känsla av att det är obehagligt att leva utan att man därmed vill gå och dö.

Cube 2: Hypercube2014-11-08
Fy vilken anskrämlig smörja.

Gone Girl2014-10-25
Krystad dialog och tråkigt slut. Svårt att utveckla utan att röja handlingen.

The Chase2014-10-20
En av de sämre filmerna jag sett faktiskt.

Tower Heist2014-09-19
Har verkligen ingenting. Ingenting alls.

Den siste mannen2014-09-06
Nä fyfaan vilken dynga. Varför spelar pensionärer alla roller, varför har det brunnit i huvudet på kostymören, varför slutar den som den gör (med fokus på sista bildrutan)? Näe, fyfaan..

6:e dagen2014-08-30
Dussinaction med den gode Arnold. Det brukar kunna räcka långt, men så är inte fallet här. Tråkig, dåliga actionsekvenser, trista oneliners och en skrattretande story. Hjärnan stängde av efter 10 minuter och sen var det bara en sak kvar. En lång väntan på att eftertexterna skulle börja rulla. (.)

The Expendables 32014-08-14
Satan vad det peppras! Fan vad de pepprar!

Video Games: The Movie2014-07-19
Första kommentaren. Lagom intressant kommentar, lagom intressant film.

World War Z2014-06-25
Typisk mellanmjölk. Det obligatoriska minuspoänget för "runners" sitter naturligtvis som en smäck.

Anchorman: The Legend Continues2014-04-22
Stundtals fattar jag inte vad jag tittar på..

Full Clip2014-03-09
Detta kan faktiskt vara DET SÄMSTA som någonsin gjorts. Någonsin.

Escape Plan2014-02-23
Inte bra förstås men en helt ok action värd en titt.

RoboCop2014-02-22
Effekterna är ok och inte så "upptonade", stop-motion var ju originalets lungor. Storyn är lagom lik, lite nya finesser/gamla grepp för att "fräscha upp". Härligt svåra frågor om vad som är ett "free mind (översättning?)" och vem som verkligen blir berövad sin frihet. Slump att han kallas Alex oftare än Murphey? I think not. Slump att S.L. Jackson tuggar jive ännu en gång? I think not. Stort plus för mindfucken när Alex får se vad som finns kvar.

This Is the End2014-01-14
Ett beskrivande ord är Smörja, riktig jävla smörja. De här grabbarna blir mer förutsägbara för varje ny film de gör och de vet om det... Smörja.

Carrie2014-01-13
Konstigt nog en helt ok nyinspelning på ett bara helt ok original. Julianne Mooer är dock riktigt bra i rollen som totalt blockerad, religiös morsa.

Maria Wern - Drömmen förde dig vilse2013-12-21
Dom bara pratar hela tiden...

Elysium2013-12-17
Fy fan vilken dynga..

Maniac2013-12-16
Frodo hasar runt och stönar i 85 minuter och jag fattar ingenting.. Försöker man chocka eller äckla mig har man misslyckats.

Kick-Ass 22013-12-09
Mitt 2000:e betyg.