Alla kommentarer avElessar86

The Blair Witch Project2007-05-14
Den mest obehagligaste film jag sett!. Vilse i en oändlig skog och natt... Inte en situtation jag vill vara i. Just att filmen är handfilmad gör allt så realistiskt med... Och filmen skrämde mig rejält och är en av dom bästa skräckisar jag sett.

Ultraviolet2006-05-28
Pinsamt värre.... Jag hade skämts om jag hade sett mig själv i Millas roll..

Med flaggan i topp2006-04-29
Favorit film sen jag var Liten grabb och jag älskar den fortfarande!. Vilken härlig matine film... Önskar mer filmer i denna anda... Master and Commander är ju ett bra exempel.

Stjärnornas krig2005-09-22
Oslagbar som sagt =) Kult i stor Nivå!.

Stjärnornas krig2005-09-22
Star Wars var en stor del av min Barndom och jag älskar filmerna lika mycket idag som förr! Hade enorm samling med Star Wars leksaker som liten grabb!.

Sunset Boulevard2005-08-31
Bara sett halva så kracha filmen. Men vad jag sett så gilla jag den. ska fixa en ny utgåva snart som möjligt

Cirkus2005-08-19
världens bästa film slut och min absoluta chaplin favorit. jag känner mig precis så som chaplin gör i denna film just nu. olycklig Kärlek =(

Den gode, den onde, den fule2005-07-16
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Kolossen på Rhodos2005-07-16
någon som har sett denna??

De sju samurajerna2005-05-22
Min absoluta favorit film. älskar den!!. Toshiro Mifune och Takashi Shimura är grymt bra i denna film!.

Clockwork Orange2005-05-22
Kan fan varje replik utantill!. klockren film av kubrick, klart en av dom bästa filmer jag sett!.

Anacondas: The Hunt For the Blood Orchid2005-03-15
Har för mig att Anacondor inte har massa tänder för dom sväljer bytet helt.... Annars var filmen okej.

Thriller – en grym film2005-02-22
hahaha sveriges roligaste film tycker jag. Garva tårar när jag såg den för den var så löjlig och ful. Annars en bra story som jag skulle vilja se en bra remake på.

Laputa - Slottet i himlen2005-01-17
Tycker denna film knäcker allt tecknat som finns, även spirited away. Älskar bara denna film så mycket!