Alla kommentarer avBiberkolben

Beavis and Butt-Head Do the Universe2022-11-16
Såg den tre gånger på en månad. Fantastiskt bra!

Frankenstein2022-11-16
Jättemysig film som är rätt trogen boken!

Midsommar2020-08-25
LYSANDE FILM. LYYYSANDE.

The Butterfly Effect 22020-08-25
Ååååhhh gud i London vilket bedrövligt sömnpiller.

The Public Image is Rotten2020-06-01
En film om Johnny Rotten/John Lydon som pratar om Johnny Rotten/John Lydon.

The Neon Demon2020-06-01
Mycket (snygg) yta utan innehåll. Jävligt bra musik. Filmen tar sig mot slutet, men vägen dit är lång.

The Adjustment Bureau2020-06-01
På tok för religiös och romantisk för min smak.

How to Talk to Girls at Parties2020-05-25
Jag blev mer än nöjd!

Tid för hämnd2020-04-06
Jävligt bra! JÄVLIGT BRA!

Beyond Sleep2020-03-23
Som en reklamfilm för Norges fantastiskt vackra landskap, och samtidigt en historia om en mycket klumpig och missanpassad ung man, vars motiv och tankar är och förblir en gåta för mig. En vacker, men ytterst tråkig, film om ingenting.

Unga Astrid2020-03-18
Många gripande scener. Stark trea.

Skulden2020-03-18
Inte så pjåkig faktiskt. Hade jag sett den här som liten hade jag nog bajsat på mig.

Monsterklubben2020-03-16
Sviiinbra 80-talspärla som jag hade missat helt!

Never Say Never Again2020-03-12
Smårolig här och där, men gud så långsamt det är. Connery riktigt myser i rollen som Bond dock, vilket är härligt att se! Väldigt bra bil/mc-jakt också.

Richard Jewell2020-03-05
Jag blev glatt överraskad och underhållen! Kathy Bates och Sam Rockwell och den läskiga mannen från från ett av de bästa Black Mirror-avsnitten briljerar alla tre, och Paul Walter Hauser var fantastisk!

Fruktans nävar2020-02-21
Jääävligt bra rulle, detta!

Min borttappade kropp2020-02-21
Handens skådespeleri var helt fantastiskt.

Det ljuva lättsinnet2020-02-20
Fellinis del var den jag uppskattade mest, och den var riktigt bra!

Toy Story 42020-02-19
Jag var länge skeptisk till en fjärde film då trean som sagt bjuder på ett så perfekt avslut. Dock måste jag erkänna att jag blev överbevisad, för det här var riktigt bra! Inte lika perfekt som ettan och trean, men vad fan, hur många fyror håller sådan här kvalitet? Toy Story 1-4 kan nog vara den jämnaste filmserien som finns. Stark fyra.

Hjärter dam2020-01-29
Jag håller med er andra: Tung och ödesmättad film. Total ångest i slutet. Nästan en fempoängare!

Rock and Rule2020-01-28
Inte så mycket till handling, men ack, vilken upplevelse! Animerad film peakade verkligen på 80-talet. Vila i frid, animerad film.

Mästerkatten i stövlar2020-01-20
Fantastisk barnfilm!

Avengers: Endgame2020-01-16
Vilken film! Jag är helt lyrisk!

Klaus2019-12-17
Handtecknad animation lever igen! HUZZA!

Ensam hemma 32019-12-17
Pruttfilm.

Dracula2019-12-16
Argento, vad hände? Det här var bland det sämsta jag sett någonsin, snyft.

Critters2019-12-16
Mysig och snyggare och bättre än jag hade förväntat mig!

Fredagen den 13:e del 62019-11-02
Inte så dum alls faktiskt!

Fredagen den 13:e del 42019-11-01
Nu snackar vi! Bra mycket bättre än den lökiga trean med dess oavsiktliga humor. Det här är kul och spännande på riktigt! Jason är snabbare, argare och brutalare, och ungdomarna känns härligt 80-taliga och är roliga att följa.

Maleficent 2: Ondskans härskarinna2019-10-17
Svag fyra! Förvånansvärt bra, och förvånansvärt skitmörk bitvis. En viss scen fick mig att tänka på Förintelsen t ex. Middagsscenen var komik på högsta nivå. Dock blandas dessa bra scener med en och en annan gullegullfjant-scen, men det är ju Disney vi pratar om. Ologisk på många plan också, men det är ju en saga, så det kan man egentligen inte klaga på.

Nästa sida »