Alla kommentarer av92axha10

Slaktaren2019-11-29
Nja, imponerade inte på mig. Tyckte historien var tråkig och förutsägbar. Ingen av karaktärerna lyckades fånga mig och filmen på det hela höll inte mitt intresse uppe. Jag kan inte kalla filmen dålig, det är bara inte i min smak.

Once Upon a Time in Hollywood2019-11-28
Tarantino ber inte om ursäkt för de filmer han vill göra. Jisses vad jag skrattade.

Doctor Sleep2019-11-28
En besvikelse för mig. Mer King än Kubrick om det säger något.

The Lighthouse2019-11-28
En film som måste ses för att förstås. Det finns så många nyanser och lager att det inte går att beskriva rättvist.

Ed Wood2019-11-28
Ett riktigt kärleksbrev till en mint sagt energisk filmskapare. Fylld med humor blandat med tragedi och man är aldrig uttråkad.

Flykten från helvetet2019-11-28
effektiv rysare som höll mitt intresse från början till slut.

Pans labyrint2019-11-28
Väldigt kreativ och vacker film. Klassisk sagomiljö med prinsessor och fantasivarelser. Gott mot ont. Bra grejer!

The Equalizer 22019-11-28
stabil uppföljare till en hyfsad actionrulle. Väldigt förutsägbar och man bör inte förvänta sig någonting särskilt smart.

Spider-Man: Into the Spider-Verse2019-11-28
högt tempo, kreativt animerat och bra berättat. En bra representation av Spindelmannen dessutom.

Ett päron till farsa2019-11-28
Chevy Chase fångar verkligen familjefaderns goda avsikter som långsamt helt tappar förståndet.

Min onkel2019-11-28
Jacques Tatis humor kanske är bortkastad på mig. Jag skrattade några gånger men blev aldrig riktigt engagerad. Absolut en charmig film om än ganska långrandig.

Min onkel2019-11-28

Kvinna i rött2019-11-01
Psykologisk thriller när de är som bäst

Citizen X2019-11-01
Intressant men långsam och udda strukturerad

Mission: Impossible - Fallout2019-11-01
De blir bara bättre och bättre. Det är riktigt bra action

Super2019-11-01
Lite roligt att James gjorde denna film. Kul och bra lågbudgetfilm

Midnight Express2019-11-01
En bra fängelsefilm funkar alltid för mig

Leon2019-11-01
Både spännande och rolig. Välgjord film

The Pit2019-11-01
Väldigt mycket kalkon-film-skoj

Coherence2019-11-01
Smart och enkel film som gör mycket med lite

Midsommar2019-11-01
Stämningsfull och välgjord på alla sätt. En ambitiös film som är värd att se

Pink Flamingos2019-11-01
Grotesk och förargelseväckande. Det är möjligt att göra film om vad som helst.

The Front Line2019-11-01
Helt okej film som är lite tunn när det kommer till historien och manus.

The Handmaiden2019-06-27
Erotisk och gripande på alla nivåer

Top Secret!2019-06-23
Rapp humor som aldrig vilar. Mycket att vara uppsam till. Värd att se flera gånger om för att hitta alla roligheter. Smart film!

Game Over, Man!2019-06-23
Fick enstaka skratt från mig men löjlig och irriterande i grunden. Vulgär humor för de som uppskattar enkel äckelhumor.

I Am Here.... Now2019-06-23
Fantastisk för alla som älskar usel film.

Motstånd2019-06-23
En aning långdragen och skådespelet svajar ibland.

The Infiltrator2019-06-21
Spännande historia som berättas lite osammanhängande. Kanske en dokumentär istället

Dangerous Men2019-06-21
En av de galnaste filmerna någonsin. Allt är fel eller bakvänt. Underhållande som få.

Nästa sida »