2.6

You're Next

En familj återförenas för att fira föräldraparets bröllopsdag, men kvällen blir inte som någon tänkt sig. Syskonrivaliteten och pikarna vid middagsbordet får ett abrupt slut när förövare i djurmasker belägrar deras hus och med brutal precision börjar jaga dem.

Originaltitel You're Next
Regissör Adam Wingard
Manus Simon Barrett
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Sharni Vinson, Joe Swanberg, AJ Bowen, Nicholas Tucci, Barbara Crampton, Wendy Glenn, Margaret Laney, Amy Seimetz, Ti West, Rob Moran, LC Holt, Simon Barrett, Lane Hughes

kovikovi
2021-09-09
enkelt bortglömd film
2019-09-17
Riktigt beige och fantasilös rulle som misslyckas med att vara såväl slasher som terrorfilm. Visst underhållningsvärde finns, men jisses vad man inte behöver se den här filmen. (5+/15)
mahasarakam
2018-08-27
En tunn historia blir inte bättre för att man bjuder på mörka scener, täta klipp och en gungande kamera.
norenorama
2017-08-01
Väldigt ojämn ton tyvärr.
Arseenal
2017-06-26
Helt meningslös film med värdelösa skådespelare.
2016-11-22
Kul, småspännande, skitsnygg, väntad och oväntad på samma gång! Fyran kanske är lite snäll men blev otroligt pepp av den här filmen! Musiken är också väldigt bra och Barret/Wingard verkar vara en lyckad duo, borde se mer!
malin93
2015-10-04
Det här var en överraskning faktiskt! Började sådär med människor som agerar idiotiskt, men filmen tar en intressant vändning efter ungefär halva speltiden. Bästa skräckhjältinnan jag sett på ett tag.
Carie
2015-09-22
Went from creepy to funny in 5min..
Tuuna
2015-09-20
Vanligtvis gillar jag verkligen inte homeinvasion movies - för sega. Men denna WOW :) För en gång skull inte stereotypiska kvinnan som i slutändan överlever efter att ha växt genom sina prövninar utan en awesome karaktär från början. Kan förstå kritiken ovan men som lite variation: Hur ofta är skräckfilm realistisk? Insåg hur låga mina krav på skräckfilmer blivit när jag i början av filmen knappt var uppmärksam för jag trodde jag sett liknanade förut. Eller när jag i slutet var nästan resignerad för jag trodde jag visste vad som skulle hända. Men denna film var verkligen över förväntan.
ami86
2015-09-13
Varken dålig eller bra. Lite uppfriskande med en huvudperson i den här typen av film som inte fattar dåliga/korkade beslut precis hela tiden. Dock grovt orealistisk handling.