1.9

Yoga

Hyo-jung är drottningen av tv-shop värdinnor, men när en ung och vacker nykomling plötsligt utmanar hennes ställning beslutar hon sig för att testa ?hemliga spirituella träningspass? för att återfå sin ursprungliga fysiska perfektion. Men som den mystiska yogainstruktören säger: ?ska man vara fin får man lida pin.

Originaltitel Yoga Hakwon
Alternativ titel Yoga Institute
Regissör Yun Jae-yeon
Manus Yun Jae-yeon
Genre Drama, Skräck, 2000-tal
Skådespelare Yoo Jin, Park Han-byeol, Lee Young-jin, Kim Hye-na, Jo eun-ji, Cha Su-yeon, Hwang Seung-eon, Daniel Choi

Zebulonm
2023-04-03
Finns bara ett ord för denna. Usel...
Zebulonm
2023-04-02
Finns bara ett ord för denna. Usel...
Anoxia
2010-07-18
Jag som verkligen hade sett fram emot denna, så blir man så besviken!
pumah
2010-04-23
Förväntade mig mer men blev besviken. Den var inte ens skrämmande, snarare en hint till hur utseendefixerade vi är och hur långt vi egentligen är villiga att gå för det perfekta utseendet.
pufred
2009-11-24
Jakten på skönhet kan leda till besatthet. Sterotyper hamnar på yogaklass för att nå inre och yttre skönhet. Premisserna lät ok men utförandet? Flashbacksen var bättre än filmen. Man bryr sig inte om karaktärerna, man blir inte skrämd och slutet förstår man inte så mycket av, men det är ändå en rätt så trivsam resa dit. ändock en besvikelse.
escaperel
2009-11-24