1.5

Wrong Turn 6: Last Resort

Ett plötsligt och mystiskt arv tar Danny och hans vänner till Hobb Springs, en bortglömd resort i West Virginia. Ett socialt och tafatt par, Jackson och Sally, har vaksamt tagit hand om Hobb Springs och introducerar Danny till den länge förlorade familjen han aldrig känt. Snart tvingas Danny att välja mellan sina vänner och hans blodsarv.

Originaltitel Wrong Turn 6: Last Resort
Regissör Valeri Milev
Manus Frank H Woodward
Genre Skräck, 2010-tal
Skådespelare Anthony Ilott, Sadie Katz, Roxanne Pallett, Aqueela Zoll, Rollo Skinner, Chris Jarvis, Asen Asenov, Talitha Luke-Eardley, Luke Cousins, Danko Jordanov, Harry Belcher, Billy Ashworth, Joe Gaminara

Jenziin
2023-08-05
Tycker att denna, tillsammans med 1an och 4an är de "bästa" filmerna i serien.
2022-08-25
Då har man sett samtliga 6 filmer av denna serie och kan säga att det hade räckt med 3 filmer. De fyra sista filmerna var en dynga som mesta dels gick ut på mord och sex..
2017-01-21
Höjer sig faktiskt ett snäpp från del 5 även om det nu inte säger speciellt mycket. En ny vinkling av storyn till skillnad från de andra filmerna som kanske inte var helt genomtänkt. Är snäll och ger en tvåa, för det finns sämre skit därute.
Starlette
2016-10-16
Förstår inte riktigt hur man kan göra/medverka i sådana här dåliga filmer som det redan finns tusen av. Bortglömd 30 sek efter man stängt av den.
SweFilmOnly
2015-10-02
En etta, brun som ... får denna film! I brist på noll eller negativt betyg! Hade det bara funnits överlevare... Till och med Human Centipede var kanon i jämförelse! Sämsta jag set någonsin!
SweFilmOnly
2015-10-02
De tre första var bra, det skulle inte ha spelats in en enda till efter trean!

2015-09-04
Inledning gav hopp om något skapligt åtminstone. Men de förhoppningarna grusades snabbt. En dålig regissör levererar någonting som jag ens har svårt att klassa som en slasher. Och det borde i denna filmserie vara ett rejält underkännande. Det här var rakt igenom en skitfilm. 1/10
Podpolkovnik
2015-05-03
Lite småintressant stundom. Dock oerhört överdriven historia som inte känns plausibel.
Tatty
2015-03-05
Rätt så intressant men ändå så jävla vidrigt tycker jag. En aning spännande ändå.
Stiggy
2015-01-22
Att dem inte kan bara lägga ner serien helt och hållet alltså, efter att jag såg denna ville jag bara skämmas sen att man köpte denna film hade varit bättre att hyra den först en förfärlig uppföljare ettan är den solklart den bästa resten bara skräp.