1.5

With Love, Christmas

Melanie Welch, en hårt arbetande art director, blir ålagd att samarbeta med sin stela kollega, Donovan Goodwin, för att skapa den ultimata julreklamen för en ny mobiltelefon. Saker kompliceras ytterligare när Melanie blir Donovans hemliga jultomte i kontorets årliga julklappsbyte. För att kunna köpa den perfekta julklappen och hålla sin identitet hemlig skickar Melanie mejl från Tomten till Donovan. Hennes plan går inte som planterat när Donovan felaktigt antar att en annan av deras kollegor är hans hemliga jultomte.

Originaltitel With Love, Christmas
Regissör Marita Grabiak
Manus Marcy Holland
Genre Romantik, 2010-tal, Komedi, Drama
Skådespelare Emelie Ullerup, Aaron O'Connell, Rebecca Davis, Lindsay Winch, Kazumi Evans, Milo Shandel, Rustin Gresiuk, Jett Klyne, Ava Julien, Jason Tremblay, Devielle Johnson, Michael St John Smith, Quinnie Vu, Andrea Whitburn, Taylor Nash

ulpe01
2017-11-25
Om det är sockersöt julromantik man är ute efter kan det här kanske funka, men man får bortse från att karl'n är tråkig och rätt pantad. Hur i hela friden fick han jobb som presumtivt chefsmaterial när han inte har en gnutta känsla för någonting annat än siffror och data? Gillar man filmer där folk talar högt när de skriver mejl/chattar kommer man definitivt att gilla det här. Och suktar man efter att få se en riktigt uselt fejkad snötomte är det här en fullträff.