2.5

When We First Met

Noah tillbringar den perfekta första kvällen med sin drömtjej Avery, men det visar sig snart att hon ser honom som en vän. De kommande tre åren försöker han klura ut vad som gick fel, tills han oväntat får chansen att resa tillbaka i tiden och försöka förändra deras öde.

Originaltitel When We First Met
Regissör Ari Sandel
Manus John Whittington
Genre Komedi, Romantik, Fantasy, 2010-tal
Skådespelare Adam Devine, Alexandra Daddario, Shelley Hennig, Andrew Bachelor, Robbie Amell, Dean J West, Tony Cavalero, Delfeayo Marsalis, Chris Wylde, Daryn Kahn, Peter Jaymes Jr, Martin Bats Bradford, Noureen DeWulf, Chelsea Bruland, Adam Henslee, Tenea Intriago

Tatty
2018-12-14
Okej film! Lite rolig och fjantig. Mestadels överdriven!
Scooterpie
2018-11-05
Inte gulligt nånstans. Riktig jävla creeper.
ulpe01
2018-06-18
Lite som "The Butterfly Effect", fast utan den där läskiga pappan som fuckar upp sina barn och inte lika drastiska konsekvenser för ändringar i det förflutna. Sött och småcharmigt.
wasteoftime
2018-04-14
Helt okej mitt-i-veckan-underhållning. Ganska intetsägande och oengagerande, sött och förutsägbart. Men ändå helt okej. Adam Devine är rätt charmig och Alexandra Daddario sockersöt. 0,2 på SH-skalan.
2018-03-18
Detta är väldigt sött, mysigt och charmigt och skådespelarna är söta, mysiga och charmiga. Detta är dock också rätt förutsägbart och det saknas lite nerv, konflikt, risk för att bli intressant. Nu blir det istället rätt lättglömt. 2+
HerrNenne
2018-02-27
Ganska rolig groundhogkopia. Charmig nog för att underhålla rakt igenom. Minus för vissa pinsamhetsgrejer.
halvdebil
2018-02-26
Tråkig men framför allt jättedålig
DIProgan
2018-02-12
Söt men inte så medryckande framåt slutet som den hade behövt va. Groundhog day jämförelsen är oundviklig men efter halva filmen är det inte mycket som påminner längre utan den här blir mest tam och slätstruken.
dafreakish
2018-02-11
Godhjärtat och mysigt drama som får högre betyg av mig än det kanske förtjänar tack vare några starka scener, med genuin känsla, och en bra kemi mellan skådespelarna. Manuset är lite förvirrat och temat har använts otaliga gånger förut men det är ändå klart värt en titt. Svag trea.