Waiting...

Välkommen till Shenanigan's, restaurangen dit du inte tar din date. Vi möter Dean som efter fyra år som servitör börjar tröttna när vännerna en efter en blir framgångsrika och resten av personalen i restaurangen från helvetet.

Originaltitel Waiting...
Regissör Rob McKittrick
Manus Rob McKittrick
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Ryan Reynolds, Justin Long, Anna Faris, Clay Chamberlin, Emmanuelle Chriqui, Dane Cook, John Francis Daley, Kaitlin Doubleday, Luis Guzmán, Vanessa Lengies, Andy Milonakis, David Koechner, Jordan Ladd, Alanna Ubach, Rob Benedict

HerrNenne
2017-07-10
Rapp.
wasteoftime
2017-03-25
Det här var klart roligare än förväntat faktiskt. Därmed inte sagt att det var bra, men ja, inte i närheten av så dåligt som befarat. Det är lite småkul emellanåt, men inga direkta asgarv på horisonten. Även om detaljerna givetvis är överdrivna, speglar det faktiskt livet på en restaurang ganska bra. 0,3 på SH-skalan.
Körsbär
2016-09-25
Gick långt över min förväntan :)
GrandMaster_E
2015-09-12
Omoget som satan men rätt kul emellanåt.
MinotaurKing
2015-08-20
Lite seg. Men rätt ok film.
cruze
2014-12-25
Lame... skulle vara ett mer passande namn. Hände typ ingenting i hela filmen, drog inte ens på mungiporna en gång.
2014-11-15
Det var de sanslöst sköna skådisarna, samlade i denna film som fick mig att hyra den för massa år sedan. Jag hade dock inte den minsta aning om att den skulle vara så sanslöst skönt bra. Ett bra ord för att beskriva denna film är skön. Skådisar, karaktärer, tempo, dialog, humorn m.m. är så sköna att man bara njuter. Filmen kommer också med några sköna livsråd.....
easymeat
2014-05-06
Sexistisk skitfilm! Absolut INTE värd att se.
Andreas_
2013-11-15
oj detta var en stor besvikelse eftersom jag gillar både Ryan Reynolds och Justin Long när det kommer till komedier, men detta var ju bara för patetiskt fånigt, eller så är jag för gammal för sånt här skräp till film, eller så kanske man måste jobba i branschen för att tycka att detta är kul och intressant, och jag kan inte förstå hur Reynolds och Long ens hamnade i denna soppa...och jag har jobbat inom restaurangbranschen själv, och det enda jag kunde känna samröre med var väl att dom festade ihop efter ett tungt pass. Men annars hade denna film kunnat gå att göra med mycket bättre humor än vad som visas här, som t.ex en office space fast i restaurangbranschen, men icke, här är det penisviftande, gräsrökande, och helt otroligt överdrivna och fåniga "kiss och bajs" karaktärer som ska uppvisas och framhävas...nä jag ser nog om office space en vända till istället för detta dravel. Betyget blir en överkryssad och begraven 1:a, undvik till varje pris om du är äldre än 15 år är mitt råd.
Tenchi
2013-05-12
Riktigt trist och väldigt överdriven