2.7

Vivarium

Ett par som är på jakt efter det perfekta hemmet, befinner sig plötsligt i en labyrint av identiska hem.

Originaltitel Vivarium
Regissör Lorcan Finnegan
Manus Garret Shanley
Genre Drama, Skräck, Science Fiction, Mysterium, 2010-tal
Skådespelare Imogen Poots, Jesse Eisenberg, Jonathan Aris, Senan Jennings, Eanna Hardwicke, Molly McCann, Danielle Ryan, Olga Wehrly

Djason
2021-01-06
Poots och Eisenberg som även har producerat filmen är fantastiska i denna skumma film som är riktigt skön fram till slutet som troligtvis är meningen att ingen ska fatta. Sökte på nätet om en förklaring men det klippet var 25 min långt så troligtvis ska man inte fatta.
ShenLong
2021-01-05
känns som att det i princip har gjorts några gånger förr. jesse eisenberg kändes malplacerad och tillförde i princip ingenting. ungen gav mig förhöjt blodtryck. bra ur hopplöshetsynpunkt ibland. ibland bara märklig, typ dansa framför en bil. 2/5
Hanness
2020-12-28
Besviken.
Starlette
2020-12-27
Här snackar vi skum film. En känsla av hopplöshet och panik.
myslas
2020-05-03
Skumt och intressant på en och samma gång. Blir lite enformigt i ibland.
amam
2020-05-02
Skådisarna är bra och konceptet funkar i sig. Men sen blir själva filmen alldeles för utdragen.
fridenpaden
2020-04-30
En mycket bra produktion. Har dock svårt för Eisenberg. Även i denna film.
Jompalompier
2020-04-02
97 minuter av mitt liv som jag aldrig får tillbaka.
Jompalompier
2020-04-02
Jag fick ut mer nöje av den 1 minut långa trailern än av den här filmen. Weird i kvadrat utan någon slags förklaring. Kul grundtanke men sen trampar den bara vatten, på flera sätt.
Supernaut
2020-03-28
Utsökta skådespelarinsatser och väldigt snyggt foto. Mycket sevärd!