2.6

Very Bad Things

Kyle skall alldeles snart gifta sig. Men innan han gör det så måste han så klart spendera en sista natt med grabbarna. Och var kan man bättre ha sin svensexa än i Las Vegas? Dock går festandet lite överstyr, och vännerna ställs inför ett dilemma - hålla ihop eller ringa polisen?

Originaltitel Very Bad Things
Regissör Peter Berg
Manus Peter Berg
Genre Komedi, Kriminalare, Thriller, 90-tal
Skådespelare Christian Slater, Cameron Diaz, Daniel Stern, Jon Favreau, Leland Orser, Rob Brownstein, Jeremy Piven, Jeanne Tripplehorn, Kobé Tai, Joey Zimmerman

Skapad 2019-10-30 av connya
Jag älskar Satir och Svart komik. Den kan vara så talande, så igenkännande att det blir så mycket mer relevant än bara en vanlig komedi. Very Bad Things är svart. väldigt mörkt och Allting...   Läs mer »

Körsbär
2017-04-26
En känd titel, så jag gav den en chans. Tyvärr ingen höjdare.
dudson
2016-08-14
Sorgligt bra! Riktigt extrem för att vara så gammal. Typ Baksmällan långt innan Baksmällan filmerna. Christian Slater äger hela filmen. + Många härliga utflippade utbrott från samtliga.
2014-10-26
Detta är svart humor och kräver lite mer av tittaren än en vanlig komedi. Jag gillar castingen av filmen men tyvärr hjälpte en bra casting inte denna gången. Inte bra men inte heller usel.
nestle
2014-10-06
Småskön, galen film som pendlar mellan 2an och 3an. Tyvärr blir det inte tillräckligt roligt eller spännande för att nå upp till 3an. Stabil 2a och en sevärd film.
Zipper
2014-04-04
Slutscenen är bäst!
Ojhda
2013-11-20
Mörk och bra!
PeterTheW
2013-05-02
Mörkt och så som jag gillar det, men saknar karaktärera att gilla och väl sexistiskt för min smak.
Berniey
2013-01-29
Underhållande och mycket roligt men den spårar ut för mycket på slutet!
thebully
2012-11-09
härligt mycket slakt
Podpolkovnik
2012-04-28
Stay of drugs and prostitution kids!