2.3

Venom: Let There Be Carnage

Eddie Brock brottas med livet som värd för den utomjordiska symbioten Venom. Han försöker återuprrätta sin karriär genom att intervjua seriemördaren Cletus Kasady, som dock flyr fängelset och blir värd för varelsen Carnage.

Originaltitel Venom: Let There Be Carnage
Regissör Andy Serkis
Manus Kelly Marcel, Tom Hardy
Genre Action, Äventyr, Science Fiction
Skådespelare Tom Hardy, Woody Harrelson, Michelle Williams, Naomie Harris, Reid Scott, Stephen Graham, Peggy Lu, Sian Webber

Starlette
2022-11-24
Gillar humorn, och att det finns ett slags djup ibland.
vonadel
2022-04-26
Inte dålig men sämre än sin föregångare. Vet inte, känns som det är en hel del felcastat i denna film. Venom är ju en ganska spännande karaktär egentligen...men nu vandrar han nog vidare in i Spiddes värld. :) 5/10
Hanness
2022-04-03
Dålig uppföljare, kan inte ge något annat än två i betyg.
2022-02-11
Nja, den här grenen är ju inte min typ av film, men jag tar den som slötittade och underhållning och då blir det en svag 3:a...
Spook
2022-02-06
bra mycket sämre än den första..
pungsnigel
2022-01-08
Naomi Harris o Woody överspelar något enormt. Manuset är riktigt kasst och de känns som de bara gjorde något o tänkte vi låter Venom försöka vara rolig
Engravadlax
2021-11-27
Pitchen: "Vi gör Marvels Venom, fast buddybuskis". Sony: "Ja."
JaquesLeConte
2021-11-24
There is nothing Woody Harrelson can't ruin.
PeterTheW
2021-10-20
Tvåan är svag. Faktiskt så svag att jag inte riktigt kan styrka den med mer än att scenen i eftertexterna är filmens roligaste och att det är ganska snyggt. I övrigt är det tjatigt och högljutt mest hela tiden. Intrigen är tunn som papper och varenda jävla replik är skriven för att kunna efterlikna slap-stick men ungefär en av tjugo repliker är rolig. Brock och Venoms samspel är bitvis kul - BITVIS - men Venom är mest jobbig, för han babblar HELA tiden och nästan inget är roligt att lyssna på.