Vegas Baby

Fem killar åker till Las Vegas för en sista helg tillsammans innan en av vännerna gifter sig. Svensexan är tänkt att bli ett minne för livet... men kanske inte riktigt på det sätt som helgen artar sig.

Originaltitel Bachelor Party Vegas
Regissör Eric Bernt
Manus Eric Bernt
Genre Komedi, Äventyr, 2000-tal
Skådespelare Kal Penn, Jonathan Bennett, Donald Faison, Charlie Talbert, Aaron Himelstein, Vincent Pastore, Chuck Liddell, Marisa Petroro, Lin Shaye, Diora Baird, Jaime Pressly, Elaine Klimaszewski, Diane Klimaszewski, Graham Beckel

Sjobben
2015-11-22
Slutet förklarar varför den är så dålig större delen av filmen. Blir ändå inte mer än en 2+.
zahod
2013-12-02
Är man bakfull och trött gör man ibland tvivelaktiga filmval :) Med några hyffsade skådespelare hade man väl kunnat vänta sig lite högre nivå, men är filmen totalt meningslös så är den
Totenkopf
2013-11-30
B-komedi men ett par fniss på sin höjd, lite oväntat slut dock.
Anwest
2013-06-23
Jag har definitivt sätt sämre filmer, men den tillför absolut ingenting och skådespelarinsatserna är obefintliga.
Dele
2013-06-03
Förolämpande idioti för de inblandade, och mot tittarna.
cruze
2012-12-22
Filmen känns otroligt överdriven och skådespeleriet har mycket att önska. var helt säker på att det skulle sluta med en 1:a men slutet räddar upp och förklarar det usla skådespelandet och den underliga regin. Blir nu en 2:a, med andra huvudpersoner hade det blivit högre.
83-Echoes
2010-06-29
Tillhör en av de filmer som jag önskar att jag inte set då den är så dålig så att man blir nästan ilamående.

2008-10-21
Den här va hel skön, roliga saker.. :)
pimpmeddip
2008-03-10
Lite rolig iaf ganska anurlunda tex. slutet mm.
TheFuzz
2008-01-08
Ett bra slut, gör att filmen får en trea.