2.1

Van Wilder 2: The Rise of Taj

Taj Mahal Badalandabad lämnar Coolidge College för att resa till Camford University i England, där han vill fortsätta sin utbildning och samtidigt lära en student att "njuta" av sin akademiska karriär.

Originaltitel Van Wilder 2: The Rise of Taj
Alternativ titel National Lampoon?s Van Wilder: The Rise of Taj, Van Wilder Deux: The Rise of Taj
Regissör Mort Nathan
Manus David Drew Gallagher
Genre Komedi, Romantik, 2000-tal
Skådespelare Kal Penn, Lauren Cohan, Daniel Percival, Glen Barry, Anthony Cozens, Steven Rathman, Holly Davidson, Beth Steel, Amy Steel, William de Coverly, Adam Sinclair, Tom Davey, Kulvinder Ghir, Shobu Kapoor, Gabriela Modorcea, Jonathan Cecil, Roger Hammond

jack_jack_jack
2009-03-01
Den heter Van Wilder, men han är inte ens med i den? Illa.
pult
2008-03-05
Kan funka en bakissöndag måhända, storyn är väl ingen aha upplevelse kanske ;)
TheFuzz
2008-02-22
Tråkig uppföljare...
tOnTo
2008-02-11
detta är en jättedålig uppföljare, är inte ens i närheten av 1:an. Cumlin låt inte denna film hindra dig från att se "Van Wilder" för ettan är faktiskt bra.
wiizzz
2008-02-04
Första gången jag såg Lauren Cohan och jag blev kär. Men nu till filmen, den var ju sådär men för att Lauren Cohan är me så fick den en 4.
Jompalompier
2008-01-30
Besviken, inte alls lika solig som ettan. Hur kan dom ens kalla den en uppföljare? Van va ju inte ens me xD
celec
2008-01-02
pinsamt dålig uppföljare
Cumlin
2008-01-01
Det är inte ofta jag hittar en bra komedi nu för tiden eftersom de oftast aldrig har några orginella skämt. Den här var knappast rolig och handlingen sög. Dels för att den var så förutsägbar. När man ser en sån här film fattar man alltid hur den ska sluta. Jag har inte sett ettan och kommer nog inte att göra det heller...
Zok
2007-12-05
Helt ok, ganska roligt på sin ställen. Och en del vackra tjejer. Men den kan inte få högre än en tvåa.
Loop
2007-11-28