1.9

V/H/S: Viral

Den tredje V/H/S-filmen innehåller en vansinnig illusionist, en mexikansk dödskult, en portal till en annan dimension, en seriemördare och en konspiration.

Originaltitel V/H/S: Viral
Alternativ titel V/H/S/3, VHS3, VHS 3
Regissör Justin Benson, Gregg Bishop, Todd Lincoln, Aaron Moorhead, Marcel Sarmiento, Nacho Vigalondo
Manus Justin Benson, Gregg Bishop, TJ Cimfel, Todd Lincoln, Aaron Moorhead, Nacho Vigalondo, David White (V), Marcel Sarmiento
Genre Thriller, Skräck, 2010-tal
Skådespelare Blair Redford, Carrie Keagan, Jessica Luza, Justin Welborn, Emilia Zoryan, Amanda Baker, Jessica Serfaty, Greyson Chadwick, Amanda Hall, Randy McDowell, Michael Aaron Milligan, Emmy Argo, Val Vega, Stephen Caudill, Cory Rouse, Nathan Mobley

Mortiis
2015-10-08
Sämst hittills. Parallella universumet och trollkarlen hade väl vissa poänger om jag letar noga men överlag var detta i stort sett helt värdelöst, särskilt ramberättelsen.
amam
2015-10-02
Den om den alternativa dimensionen var faktiskt lite småkul. Resten av historierna var av sämre kvalitet där den om de störiga skejtarna var sämst.
ekneB
2015-07-19
Inte ens ett lite jumpscare att reagera åt. Det enda som var lite intressant var var den om två olika dimenssioner. Annars bara smörja
DanjelFalck
2015-03-03
V/H/S-filmernas Creepshow 3. Billigt och talanglöst.
Engravadlax
2015-01-13
#1: Mina ögon blöder; #2: Kul grej; #3: Meh; #4: En till kul grej; #5: Meh. Avrundat: Meh.
DrJW
2014-11-22
Antar att dem försökte göra nånting annorlunda den här gången. Vi har en huvudhistoria med två poänglösa scener med en grillfest och störda personer i en taxi, och emellan så klipps de till tre historier. Den första var ok, kunde ha varit en egen film faktiskt. Den andra fick mig att tänka på Marvel Zombies, eller åtminstone Ultimate Fantastic Four där dem började med hela zombie-storyn. Men Marvel Zombies och Ultimate Fantastic Four var bättre! Och den tredje som handlar om fjortis skate-are var den sämsta av alla historierna i den här filmen! Den här var värre än den första filmen, dock den hade två historier man gillade och den andra filmen var ok, hade bara en historia som jag inte gillade, så man kan säga att tvåan var den bästa i hela serien(i jämförelse iallafall).
TheHorrorfan
2014-11-05
Jag gillade alla historier förutom "En annan dimension", som var lite halvkass. Den är bättre 1an, men 2an är den bästa i serien. 3,5 får den här.
Ondskapt
2014-10-26
Svagast hittills i VHS-serien, främst på grund av att den känns mer lösryckt och ofärdig än de andra. Fast visst är det läckert att se skejtare slåss mot mexikanska dödsdyrkare.