2.2

Unforgettable

En kvinna tänker göra livet riktigt surt för sin ex-makes nya fru.

Originaltitel Unforgettable
Regissör Denise Di Novi
Manus Christina Hodson
Genre Drama, Thriller, 2010-tal
Skådespelare Rosario Dawson, Katherine Heigl, Geoff Stults, Isabella Kai, Alex Quijano, Sarah Burns (I), Whitney Cummings, Simon Kassianides, Robert Wisdom, Cheryl Ladd, Jayson Blair, Aline Elasmar, Kincaid Walker, Stephanie Escajeda

Skapad 2019-12-22 av Stygga-Vargen
Jag gillar Rosario Dawson och jag har hunnit se några filmer med henne nu och listan över filmer jag gillar med henne är betydligt längre än listan över filmerna jag ogillar. 2017 gjorde hon huv...   Läs mer »

WillyV
2019-05-02
Knapp tvåa, Dawson kan knappt bära den till godkänt.
2019-03-11
Satte de titeln på den här filmen som en dare till kritikerkåren, "är ni så jävla fantasilösa att ni tänker kalla den här filmen för forgettable nu?" Frestande är det ju, mycket mer dussinrulle än så här blir det inte. Lite känns som en tv-film från 90-talet som p.g.a. en bugg i rumtiden råkade få en biorelease 2017. Inte den minsta tanke har lagts på karaktärerna, och Heigls insats är minst sagt entonig, det hade nog behövts en roligare skådespelare i psykopatrollen för att den här skulle sticka ut. Fast frågan är om inte killen är den största skurken här, ett direkt provocerande menlöst fanskap. Men jag tycker nog ändå att man kan se den här lika gärna som någon av alla de filmer som är precis likadana, uttråkad ska man åtminstone inte behöva bli, och slutet är faktiskt lite kul
Murvel48
2019-02-18
Ungefär så klyschig, övertydlig och förutsögbar som väntar.
markus1990
2018-02-25
Sjukt förutsägbar.
Tatty
2018-02-14
Väldigt spännande och bra! Bra skådespelarna! Gillade Katherine Heigl skarpt i filmen! Tycker hennes roll är starkt och bra! Bra slut enligt mig!
AngelsDiary
2018-02-14
Hade varit bättre som tv-serie eller något i den stilen, som film var den bara tråkig.
BarryHero
2018-01-03
Visste inget om denna filmen innan jag sag den. Kandes ratt kalkonig med konstiga grejer i manus samt stundtals svaga skadespelarinsatser. Dock ratt spannande.
2017-09-18
Vilken kalkonrulle!
2017-08-27
Den här filmen var faktiskt långt över förväntan. Tycker det här är en av de bättre filmerna som gjorts på senare år. Stort plus till Rosario Dawson.
Pyong
2017-08-21
Otroligt platt film utan minsta uns av djup eller mening. Den är slarvigt skriven och minst lika slarvigt genomförd. Det finns bättre svartsjukedramor där man lagt tid för att skapa en realistisk story som gör filmen trovärdig, till skillnad från denna som är så otroligt överdriven och underligt skriven.