1.5

Tycus

En meteor är på väg mot jorden. En forskare har byggt en underjordisk stad där vissa utvalda kan överleva katastrofen.

Originaltitel Tycus
Regissör John Putch
Manus Kevin Goetz, Michael Goetz
Genre Äventyr, Action, Science Fiction, 90-tal
Skådespelare Dennis Hopper, Todd Allen, Sarah Bibb, Blake Clark, Sarah Dalton, Sonny D'Angelo, Elyssa Davalos, Shea Farrell

2019-07-11
Dennis Hoppers uppgivna uttryck talar för att han hade på känn vad detta var för en film han ställt upp i. Nu är den inte helt kass ur alla avseenden, men inte fasen är Tycus något man bänkar sig framför en skön filmkväll.
mindcooler
2013-06-17
Dålig, men inte så att jag blev förbannad.
Docklands
2008-07-07
Den här filmen gjorde mig fan arg. Allt eftersom den byggs upp, desto dummare och mer olågisk blir den. HELVETE! Kommer inte kunna släppa det här på länge.
andrew777
2008-05-18
haha, ett kul minne från den här filmen var att jag kastade frisbee med dvd-skivan utomhus efteråt. Det har blivit en rolig hobby jag tar till efter att jag sett patetiska filmer...hehe

2008-04-10
Jag börjar skratta bara jag tänker på den här filmen. Som komedi: 5:a.
Baker
2008-03-27
har inget positivt att säga om filmen, anmärkningsvärt dåligt skådespeleri och de sämsta effekter jag sett
andrew777
2008-01-31
Världens sämsta film
jonbo
2007-08-25
tobie: Om du vet att den är usel så borde du ju redan sett den och då skulle ju det faktum att du vill se vara totalt oförstående - annars är ditt inlägg lite paradoxalt.
tobie
2007-05-18
Jag skulle vilja se den bara för att den är så usel :)
jonbo
2007-03-14
Det enda som är bra med denna film är det faktum att den betalt hyran för legenden Dennis Hopper.