2.3

Two Tickets to Paradise

Tre barndomsvänner som närmar sig 40-strecket kommer på att allt det bästa i deras liv hände innan de var 20 år. När en av vännerna vinner två biljetter till en stor amerikansk fotbollsmatch i Florida bestämmer de sig för att ge sig ut på en road trip.

Originaltitel Two Tickets to Paradise
Alternativ titel Life's a Trip
Regissör D B Sweeney
Manus Brian Currie, D B Sweeney
Genre 2000-tal, Komedi
Skådespelare John C McGinley, D B Sweeney, Paul Hipp, Ed Harris, Moira Kelly, M C Gainey, Pat Hingle, Janet Jones, Ned Bellamy

Ojhda
2013-12-15
Jävligt bra bakis/sjuk film! För mig att jag gillade denna! Måste få tag i den så att jag kan se den igen på ngt sätt!
Bear
2009-08-21
Som sagt, börjar ok, därav tvåan, men sedan misslyckas man totalt. Inte ens något att ha till dagen efter.
jonbo
2009-04-17
Den är ju ok men lider av att det känns så uppenbart agerat. Inte alltid så välskrivet heller.
HerrArne
2008-08-27
Klart det blir fel när man åker ifrån Moira Kelly.

2008-08-13
Tyvärr. Jag vet inte vad det är, men någonting saknas. Roadmovies är en tuff genre att tävla i.
Filmguru
2008-07-20
Nä, för tamt manus och alldeles för få skämt. Om ens något?
Zingo
2008-07-13
Tycker att filmen börjar riktigt starkt, visar prov på skön humor, bra skådespel och ett härligt filmarbete. Tyvärr tappar filmen betänkligt med fart i andra halvan. Lyckas ändå bibehålla en skön stämning filmen igenom. Klart sevärd.