1.4

TV: The Movie

Parodi på välkända och ofta löjliga amerikanska TV-serier och reklamer ihopsatta i en rad sketcher.

Originaltitel TV: The Movie
Alternativ titel National Lampoon's TV The Movie
Regissör Sam Maccarone
Manus Sam Maccarone, Preston Lacy
Genre Komedi, 2000-tal
Skådespelare Preston Lacy, Steve-O, Jason Acuña, Dian Bachar, Abraham Benrubi, Tony Cox, Danny Trejo, Judd Nelson, Clifton Collins Jr, Elisa Donovan, Jason Mewes, Chris Pontius, Tabitha Taylor, Ian Somerhalder

Samtalsmanicken
2020-03-29
Man får vad man betalar för. Inte ens dess framställda omslag gav någon som helst känna om en unik film. Det här var odugligt på all sorts nivå :D
fridenpaden
2017-10-28
Här behövs ett lägre betyg än etta.
Greigh
2011-08-21
Vad i helvete var det jag nyss såg? Är det verkligen kul att se Steve-O så jävla påtänd att han inte ens kan stå på benen? Stackars människor.
Amx
2010-01-10
Jag pallade inte se mer än 38 minuter. Skrattade inte ens en gång. Vilken jävla skit alltså. Rekommenderas inte!!!!
arruba
2009-09-09
Det finns allt några sköna sketcher, men filmen i sig är värdelös. OBS: Micheal Moores fantastiska scen
Taandborste
2009-07-08
Så dålig! Inget är ju kul, allt är bara överdrivet! Det känns nästan som om de hade ansträngt sig lite med skapandet av den här filmen hade den blivit bättre. Nästan så jag vill ha tillbaka mina 40:- jag köpte filmen gör.
TURGUT
2009-05-12
Vad ska man säga...
Christofer
2008-02-21
Faktiskt något sämre än jag väntat mig, och jag hade inga höga förväntningar. Synd att de inte ansträngt sig lite mer för att faktiskt göra det kul, potentialen fanns, men de verkade inte bry sig.
flummrunken
2008-02-11
Se inte den här filmen! Gör något vettigare, typ som att våldta en iller, äta rakblad eller något annat, som garanterat är att föredra framför TV: The movie.
Gialloblu
2007-08-08
Ser man mycket på amerikansk Tv så är det nog underhållande.. det här blir lite väl mycket tycker jag, men en 2:a för ett bra försök att förlöjliga TV industrin..